meer meiden die dit met 13 weken ook hadden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Makkie, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi meiden,

ik twijfelde eerst heel erg, de eerste paar keren voelde ik het met 12 weken, toen weer dagen niets... maar vanavond al een paar keer dat ik echt meteen dacht, ja dit is ons ukkie!! Geen twijfel meer! Ik weet immers hoe het voelt na 2 zwangerschappen!! Wauw, wat heerlijk! Het zit nog heel laag in mijn buik, en af en toe laag in mijn liezen. Gekriebel en plopjes!

Er zullen vast zat vrouwen zeggen dat dit echt echt niet kan.... maar wie is er nog meer van overtuigd dit ook al zo vroeg gevoeld te hebben? Zodat ik niet de enige ben die gek is :D

(mijn eerste zoontje voelde ik met 16 weken, mijn tweede zoontje met bijna 14 weken in twijfel, ruim 14 weken echt duidelijk....en nu dus net 13 weken)

liefs Makkie

2. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ik twijfel nog, maar denk ook dat ik de baby voelen kan, sinds vorige week. Door de herkenning inderdaad weet je wat je kan voelen.

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ja, mijn tweede kindje voelde ik ook zo rond 13 weken voor het eerst. Mijn eerste kindje voelde ik trouwens met 16 weken dus ook al redelijk snel.

4. wonderland26

22 sep 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik twijfel ook onwijs, mijn eerste voelde ik met 16 weken en dit kleintje een paar dagen ( denk ik dan ;) )

5. mamavnowemie

26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voel me beebje ook al hoor tis heel raar maar herken t wel
    wordt dadelijk alleen maar meer en meer, kan niet wachten.. tot me vriend ons beebje eindelijk voelt

6. eef80

eef80 Niet meer actief

ik ga het je nog sterker vertellen. een paar dagen na bevruchting, bleek later, bij de eerste voelde ik blubblub blubblub. beetje met een rietje blazen in een glas drinken gevoel. dacht toen alleen, vreemd.. dat zijn niet mijn darmen!
    nu zit ik in mijn tweede zwangerschap, totaal onverwacht!, en dat wist ik weer na een paar dagen na bevruchting. ik dacht weer, vreemd.., het zal toch niet?!
    na die tijd niet echt meer iets gevoeld ( zit nu op 11 weken) maar genoeg mensen zeggen dat het niet kan wat ik gevoeld heb. maar voor mij geen enkele twijfel. ik heb het maar twee maal in mijn leven gevoeld, en heel toevallig was ik steeds zwanger!
    zeker als je weet hoe het voelt om een baby in je buik te hebben denk ik zeker dat je dit snel kan voelen.
    mijn eerste kindje voelde ik na 17 weken. ben nu benieuwd!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Gelukkig, ben niet gek dus :)

Mooi jullie verhalen ook te horen, vind het weer zo geweldig mooi heerlijk gevoel!! Nu is het wachten op het dagelijks getrappel en straks gebeuk ;)

8. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik weet zeker dat ik de kleine met 13 weken al voelde.
    Voorheen geloofde ik er ook niet in, maar het waren echt niet mijn darmen die zo'n gekke trilling veroorzaakten haha!

9. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    De eerste voelde ik met 14 weken de 2e met 17 en de 3e met 11 weken al

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier eerste kindje, maar ik denk ook al wat te voelen sinds een week of 1,5. Ben heel gevoelig op mijn lichaam en voel dus eigenlijk alles, maar het is niet iedere dag of de hele dag dat ik het opmerk.

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    De eerste voelde ik met 18 weken, terwijl er was gezegd dat ik het vermoedelijk pas heel laat zou gaan voelen ivm een placenta aan de voorzijde.

Bij de tweede voelde ik rond de 12 of 13 weken idd het kindje al. Nu is dit ook een vreselijke woelwater hoor.... ook buiten de buik :)

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat je iets heb gevoeld geloof ik ongetwijfeld !
    Maar dat het een kindje was die aan t trappelen is ofzo dat is inderdaad onmogelijk.

Aangezien er nog geen armen of benen of iets aan zit. Het is nog niet eens te zien op een echo na de bevruchting.

Misschien heb je het eitje zich voelen innestelen in je baarmoeder?

Verder leuk dames dat jullie het kindje al voelen. Ik kan niet wachten tot ik ook wat voel

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Voelde deze ook rond 13 weken, de placenta ligt er zelfs nog voor!

Maar deze is volgens mij (nog :$) drukker dan Eefje.. Op de 20 wk echo was ze ook al aan het spelen met de navelstreng en tegen het echoapparaat aan het schoppen..

heerlijk toch, dat geschop!

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik voelde bij mijn eerste zwangerschap met 11w2d beweging, en nu met 11 weken, dus het kan zeker!

15. eef80

eef80 Niet meer actief

@ikdus. Ha ha ha..Ik weet dat het niet al bewegingen waren hoor! Het was stadium van vloeibaar misschien nog niet gepasseerd! Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik bijzonder snel ' iets' voelde dus dat je wel degelijk iets van beweging kan voelen als je al over de 11 weken bent!

16. Dana

Dana Niet meer actief

ja ik voel mijn ukkie ook hoor ;)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ook zeker hoor!
    bij de eerste voelde ik het met 14 weken en toen dacht ik, nee dat kan niet zo vroeg, maar een week later was het echt heel duidelijk!

met de tweede ook rond de 12-13 weken, ik herkende het meteen!

dus denk echt dat het wel kan! kan niet wachten tot het weer zo ver is!

Deel Deze Pagina