Het schijnt seizoensgebonden te zijn.. benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.. sprong ie bij jullie overdag of 's nachts??? En dan gooi ik er gauw nog een vraag achteraan: Is jullie ei ook wel eens gesprongen midden in je LH piek (tijdens positieve ovutesten die daarna pas minder werden) of pas na een aantal lichte ovutesten na de piek? Sorry hoor maar ben nou eenmaal (nog) geen expert
De gedachte erachter is dat ik vanaf de 12de savonds al een smiley heb.. ik hoop dus echt dat mn ei springt vanacht of morgenvroeg.. Vandaag de 14de.. stel dat mn ei in de nacht van 14/15de komt, we hebben geklust 10,11,12 en 14 juli.. Maar met die eerste 3 data maak ik toch weinig kans meer?? Het beste zou zijn vanavond nog klussen maar dat doen we echt niet! klus-moe
Je hoeft echt niet elke dag te klussen hoor! Om de dag is prima, zaad leeft ook enkele dagen in je lichaam. En als je vandaag al geklust hebt en je ei zou vannacht springen is dat juist prima, dan ligt er zaad op de loer. Ik zou gewoon de 16de nog een keer doen voor de zekerheid..