Hallo lieve allemaal, Hoop dat jullie wijsheid mij verder kan helpen Ik ben 32, we hebben een heerlijk zoontje van 3 jaar oud. Proberen nu anderhalf jaar zwanger te worden, dit helaas zonder succes. Lopen bij gyn, bloedonderzoek van mij was helemaal goed en potje van mijn man was ook perfect. Sinds mijn vorige zwangerschap heb ik bijna doorlopend, schimmelinfecties en bacteriele infecties, dit had ik ook in die zwangerschap, met 20 weken weeenremmers gehad, constant harde buiken en uiteindelijk met 35 weken bevallen. Het lukt ons maar niet om zwanger te worden, bij mijn eerste was ik zo zwanger. Gebruik een half jaar nu ovulatietesten van sensitest maar ook daar geen succes. Mijn menstruatie verloopt onregelmatig, de afgelopen periode ging het van datum 22 naar 20, naar 19, toen 13 en nu weer de 19e. Afgelopen zaterdag was mijn laatste ong dag. Ik ben vanaf dinsdag ovulatietesten gaan doen, die gaf gelijk twee strepen, niet heel donker, dit bleef zo tot gisteren (wel al vaag gisteren) en nu vandaag helemaal niks. Dit kan toch niet kloppen? Volgens mijn app, zou ik vandaag ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Ik heb dinsdag op woensdag nacht, woensdag op donderdag nacht en vrijdagochtend geklust. Maar nu ik geen donkere streep heb gezien, vraag ik me af heeft het nog wel zin om vandaag en morgen te klussen. Herkent iemand dit, of misschien tips of mensen die meer ervaring hiermee hebben. Alle adviezen en kennis zijn meer dan welkom, dank je wel!
Hoi, de enige tip die ik je kan geven is om te gaan temperaturen. Zelf ga ik hier ook mee beginnen vanaf de volgende ronde. Dit geeft je inzicht in je cyclus en je ziet of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad. Met ovu-testen spoor je alleen je LH-piek op die vervolgens voor je eisprong zorgt. Maar dit hoeft niet per definitie. Met temperaturen kun je zien of je echt daadwerkelijk een eisprong hebt gehad. Ik zelf ga dan ook de combinatie gebruiken. Succes en hopelijk duurt het niet lang meer.
Dag Bella, ik raad hetzelfde aan. Als ook de ovulatietesten niet heel veel duidelijkheid geven, is het maar de vraag of je nu wel een eisprong aan het hebben bent... En je hoeft trouwens niet dagelijks te klussen he, om de dag is voldoende (en wellicht ook wat beter vol te houden ) Succes!!
Het lijkt me handiger om de cyclusdagen te tellen ipv de datums, ivm wisselende maanden zegt dat niet zo veel... Ovulatietesten geven vaker een licht streepje af. De periode dat een LH piek waar te nemen is wisselt bij iedereen. Bij sommigen is de overduidelijke LH piek maar kort waar te nemen. Daarom raden ze rond de te verwachten ovulatie aan om 2x per dag te testen... Na de LH piek zal het streepje vervagen/verdwijnen. Ze zeggen dat tot 2 dagen na de LH piek het beste ook nog geklust kan worden (voor de snelle zaadjes ) voor de rest is om de dag klussen idd het beste. Dan mis je ook niet zo gauw iets!! Succes, hopelijk gauw 2 streepjes op een zwangerschapstest!!
Kreeg voorgaande keren wel dikke dubbele streep dus het heeft wel gewerkt, temperaturen ben ik totaal niet in thuis, daar moet ik me dan maar in gaan verdiepen, als het nu weer niet is gelukt. Dan denk je zwanger worden? Makkie, zeker omdat ik er drie in mijn omgeving heb die al zwanger zijn als hun man naar hun kijkt, nogal frustrerend. Ik heb vannacht ook maar in de lampen gehangen, was echt hel met die infectie maar dacht tanden op elkaar en nu ff doorzetten. Ik dacht eraan morgenochtend nog een keer, maar het doet nu zoveel pijn dat ik niet weet of het gaat lukken. Moet toch ook wel genoeg zijn dacht ik zo Cyclusdagen verschilt zo sterk, ik heb ze van 26 maar ook van 36 en alles daartussen. Ik zou toch gisteren/vandaag wel rond mijn eisprong moeten zitten en aan het klussen heeft het niet gelegen
Vervelend dat het niet makkelijk gaat! Hier veel last gehad van schimmels/droogte. Tijdens vrijen erg vervelend. (droogte) en natuurlijk met schimmel niet gevreeen. Heb pre-seed besteld, schijnt goed te zijn voor zaad, en vond het heerlijk voor mijn vagina (hele maand geen last van jeuk of schimmel gehad. En zie mijn banner... Zeg niet dat het een wondermiddel is, maar ben na gebruik wel direct zwanger!!