Hoi dames Ik heb al een paar dagen krampen in mijn buik. Het lijkt wel of ik al drie dagen een eisprong heb. Net een test gedaan is negatief. Dit maakt je echt gek. Herkent iemand dit
Ik herken dit wel.. Ik heb nu ook een paar dagen pijn in me linker lies, zeurende steken. Ik had ook al een topic geopend.. hihi
Dit maakt je echt gek. Ik denk de hele tijd dat gevoel ken ik van de eerste en dan test je en niets. Misschien te vroeg getest
Dat is wel heel erg vervelend maar ik heb rond mijn eisprong altijd die klachten en dat duurt meestal zoiets 3 dagen dus het kan ook gewoon je eisprong zijn natuurlijk? Hopelijk voor jou betekend het iets anders!
Voel het ook altijd paar dagen is dat de groeiende follikel? En is hij dan gesprongen als pijn weg is?
Ik wacht tot volgende week met testen moet dinsdag na de gynaecoloog voor wat uitslagen hoop dat zei me al wat kan zeggen. Ik weet niet wanneer ik ongesteld wordt is elke mnd verschillend maar kan je zeggen dat ik gek wordt van mijn lichaam. Kon toen straks niet eten was kots misselijk en dat rare kramperige gevoel blijft in mijn buik. Nog maar even afwachten