Ik wil de vakantie boeken naar Centerparcs voor de zomer, onze dochter is tegen die tijd 14 maanden, wat zouden jullie doen een huisje met 1 slaapkamer zodat ze bij ons op de kamer ligt of op een andere kamer laten liggen?
Wij doen altijd de kids in een eigen slaapkamer, maar ik ben een hele slechte slaper en word overal wakker van. Zo kan ik ook van de nachtrust genieten.
Hier altijd in een ander kamertje gedaan, aangezien ze thuis ook op haar eigen kamertje lag. En over het algemeen zijn de slaapkamers ook niet zo groot dat je een bedje bij je in de slaapkamer kwijt kunt. We boeken dus altijd een bungalow met minimaal twee slaapkamers. Hou er rekening mee dat een twee-persoonshuisje of appartement voor de rest ook heel klein is. Als je nog vanalles kwijt moet aan een kinderstoel, buggy, speelgoed, dan wordt dat vaak erg krap. Dus ik zou voor een vier-persoonsbungalow gaan.
Zou het doen wat je thuis ook gewend bent. Dus slaapt ze thuis op een eigen kamer dan voor daar ook een eigen kamer.
Ik zou een eigen slaap kamer doen. Word zij niet wakker van jullie en jullie niet van haar En de huisje zijn gehorig genoeg om haar te horen huilen
Hier altijd de kinderen een eigen kamer. Zodra ze iets ouder zijn mogen ze als ze het leuk vinden natuurlijk samen slapen. Wat wij wel eens gedaan hebben is het campingbedje verplaatsen naar andere ruimte (woonkamer) zodra wij naar bed gingen.
Als het in de kamer erbij past doen wij de kids op onze kamer..scheelt geld als je en inder groot huis hoef te nemen.
Wij gaan toevallig vrijdag naar Centerparcs voor het eerst. Onze baby is net 5 maanden. Zij slaapt lekker in het camping bedje naast mij. Echt niet dat ze alleen in dat huisje ligt op een andere plek/kamer. Het liefst wil ik haar in bed nemen.. ben doodsbang haha.
Wij hebben Ivan wel bij ons op de kamer gehad omdat het gewoon heel veel geld scheelde Het was niet eens een kamer maar gewoon 1 grote ruimte waar de; keuken/woonkamer/slaapkamer in zat Dat ging hartstikke goed!
Zou voor de ruimte voor een 4 persoons huisje gaan. Je kan dan altijd nog kiezen of je gebruikt maakt van de extra kamer. Sugarblossem: fijn weekendje gewenst!! Welk park gaan jullie?
Ik zou sowieso voor een 4 persoonshuisje gaan. Ten eerste zijn baby's niet toegestaan in een 2 persoonshuisje, simpelweg is er nauwelijks ruimte voor babyspullen. Je staat meteen in de woonkamer/slaapkamer/keuken. Er is dus niet eens een aparte slaapkamer, tenminste niet 1 die je met een deur dicht kan doen. Bij een 4 persoonshuisje heb je meer ruimte en kan je uiteraard alsnog beslissen of ze lekker bij jullie op de kamer komt. Ik heb dat juist nooit gedaan, tenminste 1 keer moest het wel en hele nachten wakker gelegen omdat mijn zoontje in zijn slaap continue met zn nagels langs de stof van het campingbedje ging.
dit klopt. wij gaan jaarlijks 2 keer naar center parc. en bij een 2 persoonshuisje heb je geen kamers maar is het allemaal 1 geheel! je hebt dan ook een heel klein tafeltje om aan te eten enz. en 2 persoonsbank. ons maakte dat niks uit omdat we nog met zn 2en zijn en omdat we veel tijd doorbrengen in de plaza. hoe dat met een hotelappartement boven de plaza zit weet ik niet precies. maar dat is dus wel een groot verschil tussen een 4 en een 2 persoonshuisje waar je goed over na moet denken.
Dit is wel alleen van toepassing in een comfort cottage (de goedkoopste). Bij bijv een VIP-huisje heb je wel gescheiden kamers en is het lastig om een campingbedje naast het bed te zetten. Wel zijn alle andere ruimtes dan een stuk groter!
In een aantal parken heb je ook hotelsuites. Dan heb je een hotelkamer met keukenblokje (maar geen kookfaciliteiten: wordt dus elke dag uiteten) en een trap naar boven voor de slaapkamer. Deze is groot genoeg voor een campingbedje. Nadeel is wel dat het een open ruimte is zonder deur. Dus als ze slaapt is het zachtjes praten enz.
Wij hadden in de zomer een huisje en hebben de kindjes samen in een kamer gelegd. Ging heel goed. Als ze thuis in haar eigen kamer slaapt, zou ik ook opteren voor een extra slaapkamer.
ik zou de kleine op een andere kamer doen. vorig jaar hadden wij mn jongste dochter van een jaar bij ons op de kamer wegens ruimtegebrek. ik doe dat dus in het vervolg niet meer. ze lag natuurlijk al vroeg op bed, en als ik dan wat moest pakken uit onze kamer moest dat muisstil anders werd ze wakker. snachts moest ik ook nog wel eens plassen.... en tja...misschien wil je het ook nog wel gezellig hebben met je man, haha
oja, ze moest toen we thuis kwamen echt weer wennen dat ze ons niet zag als ze wakker werd of wakker lag, dus dat was ook niet echt fijn.