beter 5 dec kadootje bestaat niet :p

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusinfuus, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi hoi

Waarschijnlijk loop ik veelste hard van stapel en word ik dalijk ontzettend teleurgesteld maar ik krijg het niet uit mijn hoofd haha vorige week eisprong gehad dus volgende week moet (ik hoop het natuurlijk niet) ongesteld worden... nu heb ik sinds maandag elke keer een beetje kramp in mijn onderbuik en dan ga je Googlen (stom ik weet het) en daar lees ik overal goede verhalen dus nu hoop ik natuurlijk ook dat het bij mij positief afloopt :p ik had mezelf voorgenomen 5 dec pas te gaan testen maar pffff wat duurt dat nog lang hahah maar hoe leuk zou het zijn als ik op 5 dec zwanger blijkt te zijn :p pfff wat is dat wachten elke keer vervelend zeg en dan is dit voor mij pas de 2e keer dus ik mag echt niet klagen dat weet ik :p

2. Rose2887

Rose2887 Actief lid

11 nov 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahaha zou inderdaad een leuk sinterklaascadeautje zijn. Heel veel success !! :)

3. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Spannend! Succes!

4. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Aaah, we zitten in hetzelfde schuitje! Ik heb mn nod ook eind volgende week! Super spannend. Hoop pas op 5 dec te testen, tenzij ik al eerder ongesteld ben natuurlijk. Beter cadeautje bestaat idd niet. Sterkte met afwachten, haha.

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik zelf zou persoonlijk niet op feestdag testen of op een verjaardag .
    Als die positief zou zijn is het natuurlijk geweldig, maar er is ook een andere kant , hoe voel je je op pakjes avond als hij negatief blijkt te zijn ?

6. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Hier het zelfde! Al helemaal bedacht hoe ik het mn fam ga vertellen savonds. Super slecht!!

7. Vizzle

Vizzle Lid

17 feb 2009
    28
    0
    0
    Hihi! Ik zal duimen voor je..heel veel succes!
    Sinter klaas kapoentje.. :p

8. MJK

MJK Actief lid

27 okt 2014
    194
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoop het ook voor jou, beter cadeau is er zeker niet.

9. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Leuk toch, lekker dromen!! Ik ga voor jullie duimen!

10. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Succes! Ik duim voor jou!

Hier NOD op 7 december. Het is mijn eerste eisprong in zes maanden dus heb ook veel hoop en verwachtingen. Maar toch proberen met de voetjes op de grond te blijven om een teleurstelling te vermijden...

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Hier ook al! 3dec is mijn nod. Ik heb ook al sinds maandag allerlei krampjes en steekjes. Eigenlijk nog veel te vroeg om iets te voelen natuurlijk, maar je hoort het wel vaker hoor! Ben er erg positief over! Ik ga dinsdag testen denk ik (misschien maandag :)). Jij?

12. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Spannend!! Veel succes!!

13. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Haha... hier rond dezelfde periode.. spannend he!!

Vol verwachting klopt ons hart.. :)

Succes allemaal met wachten!

Liefs, x

14. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Dames,

ook ik wacht op mijn sinterklaascadeau. Zoals de afgelopen 3x voel ik weer van alles. Had tegen mezelf gezegd dat ik niet meer vroeg zou testen en zou wachten tot 5 december.
    Maar ik heb nog 2 vroege testen liggen... ik hoop dat ik me een beetje in kan houden.

hoelang zijn jullie al aan het proberen?

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik heb 5 dec mijn nod maar ben bang dat het weer niks wordt. Wij zijn vanaf okt 2014 voor de tweede aan het gaan

16. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Spannend!! Ook al is t (pas) de tweede keer!

Hier zelfde verhaal! Ook 5dec nod (ongeveer) en precies sinds vandaag krampjes en steekjes.......

17. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Oooh, ik denk ook al van alles te voelen. 🙊 Vandaag veel krampjes gehad. Oh wat zou het leuk zijn zeg, meiden, als we allemaal een mooi cadeautje krijgen.

18. Duimpje86

Duimpje86 Niet meer actief

Hier ook volgende week nod. 2 of 3 december.. heel spannend, verleiding is zo groot om al te testen terwijl ik weet dat ik dan alleen teleurgesteld kan worden. Heb een hekel aan wachten, nu al helemaal. Ronde 5 hier.

19. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Wat leuk om jullie berichtjes te lezen! Ik ben dus niet de enigste die het zelfde hoopt op 5 dec hahha op dit moment zit ik met een test op me schoot en wou ik bijna gaan testen gewoon omdat ik niet langer kon wachten maar door al jullie berichtjes ga ik het niet doen en gewoon geduld hebben hahah

20. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Echt grappig. Ik hoop voor ons allemaal dat we een mooi Sinterklaas cadeau krijgen. Ik ook sinds 2 dagen over al last van. Dacht zelf 2 dagen last te hebben van misselijkheid... Al denk ik ook dat ik mezelf soort van ziek kan praten

Deel Deze Pagina