Wij moeten 1 maand pauze houden, of nou ja dat worden er 2 omdat m'n hcg langzaam maar zakt, maar we komen net uit een maandenlange pauze . Je moet zolang pauze nemen als voor jullie goed voelt! Dat kan alleen jij beslissen. Zelf heb ik momenteel, zeker na de pauze die we gehad hadden, ik wil Door! Liever gister dan morgen zeg maar. Het was even zo dichtbij. Hoe was je echo gisteren?
Ben je nu alweer begonnen? Of lees ik het verkeerd? Ik denk dat ik er in mei ongeveer weer klaar voor ben.. stiekem wil ik nu al wel maar we houden echt even rust.. Echo was goed. Alles is weg.. hcg is gezakt naar 0.6. En ondanks dat het "goed" nieuws is.. hakt het er toch nog in. Ookal wist ik het.. toch houdt je ergens hoop.. zo irritant.. Maar ik ben wel blij dat alles weg is. Anders had ik nog aan de pillen gemoeten ook..
Ja ik ken het. Blijft toch heel confronterend. Maar soort van fijn dat alles schoon is. M'n hcg is nu (4,5 weken na de miskraam) gezakt naar 8 en bloedverlies is ook afgenomen (eindelijk). Hopelijk stopt het helemaal einde van de week. En dan moet ik wachten op m'n menstruatie en daarna mogen we weer verder. Zitten denk ik dan eind januari/februari. Sterkte meis en hopelijk kan je ff ontspannen in je pauze!