Eindelijk van mijn man groen licht gekregen om te stoppen met de pil. Ik wilde deze periode eigenlijk niks doen en gewoon afwachten, maar ben toch met temperaturen begonnen. Ook omdat ik gewoon graag wil weten wanneer mijn nod is en dat ik niet verrast word als ik net ergens onderweg oid ben. Nu heb ik 2 weken lang enorm gevoeling borsten gehad en last van mij eierstokken. Mijn lijf is best van de leg kan je wel zeggen en blijkbaar denkt FF er ook zo over, want ik heb een stippelkruis. Sowieso een heel raar kaartje met hele rare lage temperaturen voor mij doen. Kan er ook niet veel van maken 😉 Deze ronde verwacht ik niks. Ben erg benieuwd naar de volgende ronde wat mijn temperatuur gaat doen 😊
Heb je nou al een zw test gedaan?? Dat is wel heel erg vroeg Ik vraag me af of er wel een eisprong is geweest want de stijging is echt minimaal (gemiddeld nog geen 0.2)
Hahaha ja klopt. Ik dacht toch eens kijken omdat ik zoveel last van mijn borsten Had. Dit heb ik nooit gehad behalve bij mijn zwangerschap. Dus tegen beter weten in gedaan hoor 😉 Ik twijfel ook of het wel een eisprong is geweest. Mijn lichaam doet echt enorm raar. Het kan gerust zijn dat er alsnog een duidelijkere verhoging komt. En misschien was dit wel.een geklutst eitje 😊
Nou ik denk dat FF morgen mijn kruis toch weghaalt. Mits mijn menstruatie komt, maar daar nog geen tekenen van. Denk dat mijn hormonen flink aan het rommelen zijn
Je kan duidelijk zien dat je aan het ontpillen bent. Je basaal lag in 2013 rond de 36.2. Daar zakt hij nu ook weer naartoe. Dus zolang je ongi niet komt deze dagen blijft het dus ontpillen en heb je geen ei gehad
Toch een geklutst ei 😂 Ben benieuwd hoe deze ronde gaat lopen. Ben op zich wel blij. Het wil nog niks zeggen, maar de eerste ronde met mijn eerste duurde 50 dagen terwijl ik normaal altijd rond de 32 zat...