Hoe kan dit nou.. gegevens terug ingevuld precies zoals ze waren en ik krijg ineens een stippellijn op dag 16??
Je hebt gelijk had ik ook echt 100% zeker die dag, en best veel, maar nu maar weggehaald.. we wachten wel af.. vaag blijft het wel
Ja zoals ik al zei blijft het denk ik gissen stom hè. Hopelijk heb je over ongeveer 1,5 week gewoon een positieve zwangerschapstest!
En toch blijf ik bij dag 21 zeker nu hij het kruis op dag 19 heeft gezet (eigenwijs ben ik hé ) Weet je trouwens zeker dat je eggwhite niet verward met overgebleven sperma van de vrijpartij de avond (dag) daarvoor. Die fout maakte ik ook regelmatig namelijk
Nee weet echt 100% zeker dat het eggwhite was, en trouwens dat was twee dagen na de sex.. En weet het verschil wel tussen die twee haha
Daar heb je een punt.. dat zou best nog eens kunnen! Zie dat het niet echt uitmaakt als ik het weg haal dus doe ik dat wel
Nogmaals snap ik dan niet mijn enige positieve ovulatie test op dag 17.. en serieus tot dag 22 daarna de teststreep zo goed als wit.. ik vind 4 dagen na positieve ovulatie test een eisprong gewoon iets onmogelijks eigenlijk.. Ik kan me eigenlijk wel vinden in wat @manaolana zei over het gele lichaam icm slow rise..
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn eigen theorie niet helemaal geloof en ook denk dat het dag 21 is geweest Het was meer dat jij écht denkt dat het echt niet kan dat ik een alternatief scenario opperde Vorige maand had je ook pas 3 dgn na je eerste positieve test een eisprong. Was hij deze maand in de ochtend of de avond positief? Want stel dat hij in de avond positief was en vroeg in de ochtend op CD21 is gesprongen dan kan dat volgens mij prima. 24-48 u na de piek is en blijft een gemiddelde, kan een keer afwijken....
Ik heb die dag twee keer getest, twee dagen erna ook twee keer per dag. De dag van de positieve test was ie extreem donker om 14.00u, om 18.00u ook donkerder dan de controle streep maar al ietsje lichter. De dag erna streep al bijna niet meer te zien. Dus denk dat ik die dag voor 14.00u al mn piek was. Dus als je dan Max 48 uur erna rekent zou die op dag 19 gesprongen moeten zijn. Voelde die middag ook de eipijn een stuk minder en in de avond was het helemaal weg..
Ik vind mijn temperatuur sowieso wel laag na ei eerlijk gezegd.. Zegt dat nog iets over de hoeveelheid (tekort aan) progesteron?
Je temp is idd vrij laag als ik kijk naar vorige maand. Daar lag hij steevast boven de 36.9 en nu niet helaas. Of dat iets zegt over progesteron tekort durf ik niet te zeggen.
Ja precies ik heb dit nog nooit gehad dat ie zo laag bleef na ei.. al waren 90% van mijn temps voor ei ook veel lager dan normaal.. normaal 36.6 en nu 36.3/36.4.. Maar toch zou je zeggen na ei moet je dan zo rond de 36.8/37.0 gaan zitten.. Iemand anders die hier iets over weet of dit heeft meegemaakt? Heb wel gevoelige borsten (niet als ik ze aanraak maar voel wel steekjes) en al sinds 5 dpo (of 3 ) krampen in mn onderbuik..
Ja die waren allemaal negatief.. Maar testte toen maar 1x per dag.. Maar als ie op dag 17 positief was en daarna niet meer dan kan ie toch niet voor dag 17 ook al positief zijn geweest? Ik snap ook nog steeds niets van mijn kaartje