dat ik 24 dagen geleden ongesteld ben geworden en dat ik dus over 5 dagen weer ongesteld wordt als ik niet zwanger ben
misschien toch zwanger hihi haal morgen toch een test meis dan weet je waar je aan toe bent wel laten weten he
omdat ik normaal elke maand ongi word en het wel voel dat ik het word ik voel het al een tijdje komt alleen geen bloed :O
Ja maar als je geen datums weet dat kan je ook niet zeggen dat je overtijd bent je kan pas zeggen dat je overtijd bent als je op je nod niet ongesteld bent geworden dus als je slim bent wacht je nu je ongi af en houd je je cyclus bij, dan kan je pas praten over overtijd zijn of niet Suc-6
denk dat het niet veel uitmaakt, ik weet ongeveer wel wanneer ik ongi moet worden en heb dus wel het gevoel
Qua uiterlijk lijkt het op een ZW test, maar met een ovu test begin je meestal op dag 12 van je cyclus en dan doe je er iedere dag 1 tot je een positieve test hebt en zo weet je precies wanneer je het meest vruchtbaar bent.
ben ongeveer 2maand bezig ik heb ook gelezen dat de dagen voor je ongi belangrijk zijn kwa vruchtbaarheid ik ben 20 =) wel jong maar beter nu proberen dan te oud denk ik maar
De dagen voor je eisprong zijn belangrijk qua vruchtbaarheid. Vlak voor je ongi ben je niet meer vruchtbaar hoor! Je eisprong heb je ongeveer 14 dagen voor je ongi moet worden. Je ei leeft maar een paar uur en sperma iets van 72 uur. Tussen je eisprong en je ongi ben je dus eigenlijk al te laat...