Hoi, Even de volgende vraag, ben namelijk benieuwd of ik vandaag een innestelingsdip zou kunnen hebben (zie bijgaande link tempkaartje). http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33939-albums2064-picture10937.html CD 20 was mijn eisprong (ook gezien op ovutest), op CD 18 en 20 dan ook geklust. Twee dagen later last gekregen van steken in lies welke zich later uitbreidde naar onderbuik. Nu nog steeds met vlagen krampjes, misselijk, pijnlijke (.)(.), onrustige darmen en last van onderrug. Sinds vandaag moodswings. Vanmorgen kon ik iedereen wel schieten en nu voel ik me helemaal happy. Ik snap niks meer van mezelf... Ook vanmorgen een tempdip, dus denk aan innesteling. A.s. dinsdag is pas mijn NOD en kan ik pas testen (banner van ZP klopt dan ook niet...) Vorige maanden erg last gehad van ontpillen en deze maand zijn veel kwaaltjes van vorige maanden achterwege gebleven. Voor wie is dit ook herkenbaar?
Dat is een mooi kaartje! Het zou een innestelingsdipje kunnen zijn! Ik zit een beetje met hetzelfde.. moeilijk om dan nog zo lang te wachten he? Liefs
HI, tja je ziet wel meer innestelingsdippen op temp.kaartjes... maar probleem is altijd dat je pas achteraf weet of het ook echt een innestelingsdip was..... Je klachtjes klinken ++...... maarja heb ook wel gezien dat je lichaam je ECHT voor de gek kan houden.... dus tja.... denk dat er niets anders op zit dan wachten tot je kan testen.... iig heel veel succes.. xxx
Thanx voor jullie reacties. Meer dan afwachten kunnen we op dit moment niet doen . Ook ik weet hoe je lichaam je voor de gek kunt houden. Maar ik heb onderhand zere billen van het zitten op het wachtbankje (natuurlijk van het heen en weer schuiven van ongeduld hahaha ). Spannend hè! Hoop voor jullie ook op een mooie uitslag.
Yeeaahhhaaaa, vanmorgen was temp weer hoog, 37,0 dus misschien toch innestelingsdipje? Heb nog steeds zere (.)(.) en daarnaast weinig fut vandaag. Nog 5 dagen wachten... Spannend!!