Na 2 maanden wachten ongeveer is het nu eindelijk tijd voor een pretecho. Heb er zo lang op zitten wachten, want na de eerste termijnecho heb ik mijn kindje niet meer gezien. Ben zo nieuwsgierig, aan de ene kant ben ik heel blij dat het eindelijk zover is dat ik mijn kindje weer kan zien. Aan de andere kant ook een beetje zenuwachtig. Zou alles goed zijn en is de baby goed gegroeid? Toch best wel spannend. Wie hebben er nog meer pretecho's op de korte termijn?
Hi Bengeltje, Ja ik weet het, de tijd gaat echt langzaam als je er op zit te wachten. Deze hele week zit ik al de dagen af te tellen en nu de uurtjes, haha. Ik kon gewoon niet wachten tot de 20 weken echo, vandaar dat ik rond de 16/17 weken een pretecho wou laten maken. Jij ook denk ik?
haha precies ik heb al wel 7 echo's gehad hoor maar toch 15 juli naar de vk en dan 18 juli pret echo en dan stond de 20 weken echo gepland in ziekehuis op 15 aug(dan ben ik 21 weken) en mischien kunnen we het geslacht dan zien zoniet mocht ik gratis terug komen maar ben met beide geslacht tevreden ben allang blij dat dit kleintje bij ons mocht blijven mochten de andere 2 niet.
Ik heb morgen ook een pretecho gepland staan, ik ben dan precies 17 weken en dat vond ik een mooie tijd, nog langer wachten tot die 20 weken echo lukt echt niet We hopen zo dat ze morgen het geslacht kunnen zien, dus wij zijn hier ook erg zenuwachtig
En waar gaan jullie heen voor de pretecho Cindy en Marcel? Ik hoop ook dat ze bij mij het geslacht kunnen zien, ben echt heel erg nieuwsgierig. Ik ga zelf naar babyview in Hoofddorp en heb om 11.10 de afspraak staan. Ik hoop dat ik kan slapen vannacht. Heb er veel zin in. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met babyview in Hoofddorp? Zoja wat zijn jullie ervaringen?
En dames, Cindy en Devilchase. Hoe waren jullie pretecho's? Die van ons was echt leuk en mooi om te zien. Haha we hebben duidelijk het geslacht kunnen zien. Meneertje was schaamteloos en liet zijn geslacht maar al te duidelijk zien, benen constant wijd open. Alleen verstopte hij zijn gezicht de hele tijd, zijn gezicht zat tegen mijn blaas aan, dus daar hebben we helaas geen mooie foto's van. En meneertje zat mooi op schema qua groei, dus ik ben helemaal blij. Hartje klopte ook goed met 147 slagen p.m. Nu over 3 weken de 20 weken echo. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
Onze echo was ook super leuk, het was goed zichtbaar allemaal. Ze liet echt een voor een alles zien en meette gelijk alles op en zei dan dat de grote goed was. Zo konden we zien dat er alle 5 de teentjes aan beide voetjes zaten, en 5 vingertjes aan beide handen, dat het kindje goed dronk want je zag een gevuld maagje, en dat het ook goed plaste want je zag een vol blaasje. De hartslag was goed. We konden zien dat de navelstreng aan de achterkant ligt, dus dat is wel gunstig met snel leven kunnen voelen. En het geslacht was meteen bij de eerste blik erop heel duidelijk, ze zei ik kijk eerst nog een paar keer want ik wil iets echt 300 % zeker weten voordat ik uitspraken doen, en steeds bevestigde ze het weer en het is dus zekers te weten een ........ meisje.
Hoi! Ja wij konden het niet zo goed zien! Baby was al helemaal in mn bekken dus konden het gezichtje niet zo goed zien, alleen vd zijkant! We weten het geslacht wel gelukkig! Alleen houden we dat nog voor onszelf Woog 1100 gram en was ruim 37,5 cm groot, 1 cm haar al en hele lange wimpers! Voetjes waren al 5,5 cm groot haha Liep 4 daagjes voor op schema. foto in album!
Je bedoelt de placenta aan de achterkant Meisje kan nog anders zijn hoor! Wacht maar tot de volgende echo want jongetjes waarvan het piemeltje tussen de benen geklemd zit zijn ook net meisjes!
Oja sorry die bedoel ik Nou zei zij het zeker te weten, vooral omdat ze in allerlei verschillende houdingen ging liggen om ons nog maar even duidelijk te kunnen laten kijken benen open, benen dicht, beneden aanzicht etc etc.. Ik had altijd gehoord dat meisje meestal niets willen ,,verklappen" en vaak de beentjes gesloten hebben maar die van ons showde het van alle kanten
Hey wat leuk om te lezen dat jullie ook een vrij 'vroege' pretecho hebben gehad bij babyview in Berkel Enschot! Wij hebben dit ook gedaan met 16 weken en 5 dagen en ook bij ons heeft ze van alle mogelijke kanten gekeken en was ze er helemaal van overtuigd: een jongen! Geweldige ervaring he zo'n echo? Ik vond het echt super in ieder geval. Gefeliciteerd met jullie meisje!
ja echt heel geweldig om zo een uitgebreide echo te krijgen, niet zo snel als in het ziekenhuis maar lekker op der gemakje en ze was zelf ook heel enthousiast. Ik vond haar ook erg leuk en prettig we denken er dus aan om rond de 25 a 26 weken nog eens terug te gaan naar haar maar dan voor een 3 of 4 d.
heb vandaag mijn eerste pret-echo ! ben zo benieuwd... kijken of het nog steeds een meisje is want je hoort soms dat ze het niet altijd gelijk hebben met de 20 weken echo.. maar super spannend om straks (1uur) ons meisje weer te zien..! (kon er moeilijk van slapen) hahaha