Hey meiden, In februari ben ik gestopt met de pil, heb toen een ontrekkingsbloeding gehad en daarna 3x een cyclus van 30 dagen. In de tweede cyclus ben ik begonnen met Etos zwanger worden, nu in ronde 4 net voor mijn NOD waren de pillen op en ik dacht ik koop even geen nieuwe want stel dat ik zwanger ben kan ik meteen de goede multi zwanger kopen. Nou nu zit ik dus op dag 34 en nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, geen klachten, niets. Zou dit nu kunnen komen doordat ik de pillen niet heb genomen?? Ik ben trouwens niet zwanger, althans volgens mijn 4 testen....... Wat denken jullie? Iemand ervaring? Wat kan ik nu het beste doen, een bloedtest? Bedankt alvast voor jullie reacties.
Weet je welke dag je eisprong is geweest en hoe lang je luetale fase is? Ik zou nog gewoon even afwachten,denk niet dat ze nu ook al een bloedtest doen. Je mag de etos zwanger worden de 1e tijd van je zwangerschap gewoon blijven slikken trouwens.
Hallo gijsje het probleem is dat ik maandagavond in de MRI scan moet omdat ik waarschijnlijk een hernia heb, en dat wil ik natuurlijk niet met een kleintje in mijn buik. Ik werk bij een huisarts dus ik kan mijn eigen onderzoeken aanvragen, dat maakt het dan ook weer moeilijk om 2 weken te wachten met bloed prikken. Bedankt voor je reactie in ieder geval! De komende 2 dagen zowieso nog even wachten, en anders met het ziekenhuis overleggen of de MRI uitgesteld kan worden. Zou dat een oplossing zijn????
Hoi Nikske ik heb ook 1 maand etos zwanger worden gebruikt en dat was ook gelijk de langste cyclus die ik heb gehad. Ik heb wel meer verhalen gelezen van meiden bij wie de cyclus langer was bij het gebruik van die pillen. Misschien dat het bij jou ook zo is??? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en veel succes bij je MRI scan! X
Als je makkelijk een bloedtestje kan doen kun je dat mischien doen.Ik weet niet hoe snel je het in je bloed kan zien.Ik weet niet hoe dringent de mri is anders kun je em verzetten of overleg anders even. Suc6 ermee,hopelijk ben je zwanger!