hmmm, weet t niet meer....

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Majkuh, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    afgelopen vrijdag had ik ovulatiekrampen (dag 13) maar lang niet zo erg als de vorige 2 maanden, ik heb de hele nacht niet geslapen en toen we smorgens terugkwamen om half 6 heb ik getempt, was 36,5 ik heb nog een keer getempt na het slapen,was 38,8

    vanmorgen weer 36,4, nu dus dag 15 en nog geen ovulatiepijn of wat dan ook in de buurt!
    Nu is het zo dat vorige maand ik ovulatiepijn (duidelijk!) had op dag 14,
    ik de ochtend daarna 2 x getempt heb, eentje veels te vroeg om half 5 na 3 uur slaap ofzo, dat was 36,4 en eentje veels te laat om 10 uur dat was 37,00....zucht...

    ik heb toen de laatste aangehouden, volgende dag temp weer naar 36,4 en daarna omhoog en hoog gebleen.
    FF zette het kruis op de dag van mijn enome ovulatiepijn, maar.....ik weet dus nu niet welke temp ik aan moet houden!
    Die van geen slaap, op het juiste tijdstip, of die van 6 uur slaap veels te laat.....en vergis ik me dan zo in mijn ei, zou die vorige maand dan misschien toch later zijn geweest? maar vanwaar die pijn dan, ik snap het echt even niet meer :(
     
  2. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    zucht, vanncht gewoon niet kunen slapen, gene idee waarom, er maarw eer uitgegaan, half 3 er weer ik en ik sliep pas om half 7.
    om half 5 getempt, 36,7
    om half 9 36,5
    en toen ik wakker werd om half 12
    37,00

    dus nu word het er helemaal niet duidelijker op :(
    morgen ga ik weer werken, dus is het ritme weer normaal hoop ik, al he vanaf morgen hoog blijft ga ik ervan uit dat mijn ei toch vrijdag is geweest en misschien krijg ik vandaag nog wel ovulatiepijn, dat zou fijn zijn dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben
     
  3. anneh

    anneh Lid

    16 dec 2006
    38
    0
    0
    Hai,

    Volgens mij heeft temperaturen alleen zin na een bepaald aantal uren slaap en op dezelfde tijd 's ochtends voordat je je bed uit stapt.
    Het kan ook heel goed dat je flinke pijn hebt als je eisprong eraan komt. Het voelt kramperig en trekkerig met flinke pijnscheuten. Pas als dat over is, springt bij mij het eitje volgens mij. Maar goed misschien is dat bij iedereen ook wel anders?
    Maak je er in ieder geval niet zo druk om. Als je nou in de week van je ovulatie om de dag klust (ene dag wel, andere dag niet) dan weet je zeker dat je alle kansen benut en dan maakt de dag van je eisprong niet eens zoveel meer uit. Misschien dat je dan wat relaxter bent en ook weer wat beter slaapt. In ieder geval heel succes! Het komt vast goed!

    groetjes anneh
     
  4. Miez

    Miez Fanatiek lid

    7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ben het helemaal eens met het antwoord van anneh.
    En om meerdere keren op 1 dag te tempen heeft echt geen nut. Heb ik ook wel eens gedaan, maar is totaal nutteloos. Gewoon alleen doen als je wakker wordt 's ochtends.
     
  5. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    I know, te gestresst en veels te veel controlefreak *bloos*
    ga het meer loslaten ;)
     
  6. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Majhuh

    Snap je wel hoor heb ik ook last van.. :oops: :)
     
  7. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hai lily,
    thanx, wil het gewoon zo graag en heb een beetje ene obsessief karakter hahaha, mijn vriend word echt knettergek van me!

    maar goed, weer op het wachtbankje, en jij, ben je echt 15 dagen overtijd?
     
  8. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    euh ja...weet het niet meer
    Zit nu al op dag 54,maar sinds 1.5week aan het tempen bij FF en die gafd eerst afgelopen zondag mijn ei aan en paar dgn later agfelopen di...
    Maar na mijn weten is het zon dag geweest ben er vrij zeker van dat ik m gevoeld heb!
    Dus wacht nog een weekje en dan ga ik maar eens naar de dokter...
     
  9. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    als je em voel betekent niet dat je em ook hebt ;) ik dacht dat ook altijd, maar blijkt helaas niet zo te zijn, ik heb vaker last van ovupijn en als ik echt krom lig van de pijn (is heel extreem bij me) dan weet ik zeker dat het ei is geweest, maar soms heb ik alleen aar krampen en volgens FF is mijn ei dan ook later geweest (snap je het nog?)

    Maar als je ei volgens FF geweest is zou je ongeveer moeten weten wanneer je ongi word deze maand toch?
     
  10. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ja daar heb je helemaal gelijk in...
    Ben pas begonnen met tempen...dus vandaar dat ik het niet presies af kan lezen omdat ik de eerste 40 dgn niet getempt heb!
    Maar als FF het magf zeggen word ik volgende week di ongi...
    Dus het is maar afwachten.
    Maar heb net als jij (in ieder geval dat bergijp ik uit je krabbels)een irritatie grens van 0,0,vind mezelf netjes gezegd "niet lief" :)

    Dus hoop dat het "ergens"aan ligt! :D
    Jij sucses met testen he..

    Liefs Lily
     
  11. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    pfff, ja, ben echt al een week niet te genieten en dan moet ik nog ongi worden, dus dan komt de PMS er nog bij! (hopelijk niet !)
     

Deel Deze Pagina