Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. ruim 3 weken geleden heb ik een miskraam gehad. Tijdens deze zwangerschap kwam er al snel melk uit mijn tepel. Een dag na de miskraam is dit gestopt omdat er al haast geen hormoon meer in mijn lichaam zat(kheb bloed laten prikken) 1,5 week geleden kwam er toch weer melk uit mijn tepel. Waar kan dit aan liggen? Heeft een van jullie dit ook meegemaakt? gr prinsesje
Hoi, prinsesje, Niet na een MK, maar langggg nadat ik al gestopt was met BV geven heb ik soms nog steeds wat opgedroogd melk bij mijn tepel zitten en ik neem aan dat al die hormonen ook wel uitmijn lijf zijn. Heb ook wel eens gehoord dat het door blijft gaan door moedergevoelens. Kon je niks met googlen vinden? Hoop dat je meer reacties krijgt, want mijn situatie komt niet overeen met de jouwe. Jammer van je MK, hoop dat je snel weer kan vertellen dat je zwanger bent! groetjes
ik had dat ook toen ik niet zwanger was, kan geen kwaad, maar je moet het niet gaan oppompen. kan nieuwe eisprong in de weg staan... betekent helaas niet dat je weer of nog zwanger bent.... althans hoeft het niet te betekenen. succes! rensie
Sinds ik gestopt bent met de pil heb ik al last van vocht uit me tepel. Dit kon geen kwaad zei de arts.
heel veel vrouwen krijgen na het stoppen van de pil last van vocht uit de tepel(s)<-- dat komt vooral omdat de pil mannelijke hormonen bevat ! dus het vrouwelijke hormoon die zorgt voor normale eisprong en borsten met melk hihi enz... die krijgen pas een kans als je de pil niet meer slikt... grtz Ramona
Ik wist niet dat het kan komen door het stoppen met de pil... Dus hier kan ik wel wat mee. Verder is het afwachten. Hoop echt dat ik snel weer zwanger ben! Ondanks de misselijkheid voelde ik me echt een super vrouw. gr prinsesje