ik word een augustus mama

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roos21, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi,

zag zo per direct geen topic staan voor meiden ik in augustus zijn uitgerekend, dus doe ik die hier maar open!
    ik ben uitgerekend voor 21 augustus, maar zal hoogstwaarschijnlijk een keizersnede krijgen op 8-8-7, omdat de baby in stuit ligt,en de gyn maar weinig kan ziet dat hij nog draait..
    we krijgen overigens een zoon

Liefs

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
  3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Kom maar gezellig bij de augustusmama's hoor.
    Bevallinglijst
    Augustusmama's 2007

4. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Mag ik je iets vragen?
    hoezo wordt er nu al gezegd dat je een keizersnede moet ondergaan?

Ik ben zelf een maand voor jou uitgerekend en mijn kindje ligt dwars. Ten opzichte van een stuit kan hij er op die manier helemaal niet uit. Met een stuit kan je ook nog vaginaal bevallen.

Bij mij wordt in week 36 gekeken hoe hij nu precies ligt en aan de hand daarvan wordt er eventueel een draaipoging gedaan. En daarna zien we wel verder.
    Vind het best vreemd dat ze bij jou nu al zeggen dat het een KS wordt terwijl je nog zoveel weken hebt dat je kindje nog zelf kan draaien.

pas vanaf 35/36 weken hoeft een kindje pas goed te liggen.

Vandaar mijn verbazing en vroeg me af waarom ze zo snel al beslissen

gr Mariette

5. hoi,

nou als mijn kindje toch nog draait dan zal het een gewone bevalling worden..wat ik natuurlijk erg hoop...de reden dat die datum''vast ligt'' is omdat mijn gyn op vakantie gaat op 10 augustus...
    ik heb wel de indruk dat er hier in Belgie niet zoveel baby's met de hand gedraaid worden...
    en vaginaal bevallen met een stuit durf ik niet, een vriendin van mij is zo bevallen,en haar kindje zijn armpje was gelijk gebroken,en het nekje staat beetje scheef, waardoor ze 3 keer per weer naar de kine moet met de kleine...

liefs

6. jij bent uitgerend op mijn dochtertje haar verjaardag hihi leuk!

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey roos!
    welkom!
    meid je kindje KAN nog draaien uit zichzelf hoor!
    die van ons heeft tot week 34 standaard in stuit gelegen, 2 weken later was hij gedraaid en ingedaald! dus toch besloten om nog te draaien al la minute!

succes!

8. Ja ik weet dat het nog kan, maar ik hoop er niet meer op, heb me al ingesteld op een keizersnede, dan kan het alleen maar heel erg mee vallen als hij wel nog draait!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

De link van de augustusmama's is gegeven dus deze doe ik dicht.
    Veel plezier daar! En gefeliciteerd natuurlijk!

Deel Deze Pagina