kan iemand mij raad geven

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mir5555, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    zou vorige week ongie worden ben ik niet geweest de test wan negatief vorige week dinsdag vrijdag naar de huisarts geweest die zij dat alles er op wees dat het wel zo zou zijn deze hele week nog niet ongie geweest terwijl ik altijd netjes optijd ben je kunt er bijna de klok op gelijk zetten nu had ik die week voordat ik ongie zou worden ontzettende zere borsten ook zo iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt die keer daarvoor dat ik ongie zou moeten worden was ik het maar 2 dagen. Nu heb ik ook nog een buik wat opzet en mensen die vragen of ik wel lekker te pas ben wat zouden jullie doen weer naar de huisarts ik snap er nu eigenlijk zelf weinig meer van of toch nog weer testen. Kan iemand me verder helpen?

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Als je vorige week dinsdag voor het laatst hebt getest kan je nu toch wel weer een testje doen? Mocht je zwanger zijn, dan is het HCG gehalt al flink gestegen en zal de test ws positief zijn. En anders kan je inderdaad misschien weer eeven een afspraak maken bij je HA. Succes ermee!
    Liefs,
    Marijn

3. MarionW

MarionW Lid

11 nov 2007
    27
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    Stadskanaal
    Hallo,

Ik zou eerst zelf nog een test doen en daarna weer de HA raadplegen.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat het uitblijven van je menstruatie een andere oorzaak heeft..
    Als de volgende test ook negatief is, zou ik dit ook aangeven bij de HA. Dan kunnen jullie samen onderzoeken wat dan de reden zou zijn van het uitblijven van je menstruatie.
    Succes ermee!
    Laat je ons even weten wat de uitslag is?

Groeten Marion

4. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

ben gisteren naar de huisarts geweest want was zaterdag weer iets ongie en ik wist het dus niet meer ze heeft me onderzocht en moest bloed laten prikken hoor hier morgen de uitslag van hoop dat het niet wat ergs is je hoort van die gekke dingen momenteel. maar zal jullie op de hoogte houden

5. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

ben gisteren naar de huisarts geweest want was zaterdag weer iets ongie en ik wist het dus niet meer ze heeft me onderzocht en moest bloed laten prikken hoor hier morgen de uitslag van hoop dat het niet wat ergs is je hoort van die gekke dingen momenteel. maar zal jullie op de hoogte houden

6. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

Deel Deze Pagina