Zojuist wat vreemde blaasjes ontdekt bij mijn dochter. Het zit maar op een been. Het lijken wel de waterpokken. Oh jee, maar mag ze morgen dan wel naar het kinderdagverblijf. Ze heeft er verder (nog) geen last van en ook geen koorts of zo. Het zal vannacht denk ik nog wel erger gaan worden dus das wel even aanzien. Heeft iemand nog tips? wup
Waterpokken begonnen bij mijn kinderen in de nek, oksles en op de rug. De lekkere warme plekken. Zit het echt op het been of in de knieholte ? Zijn het blaasjes met vocht ? Mijn dochter had grote blaren vooral in haar nek. Mijn zoontje had hele kleine blaasjes over zijn hele lichaam. Toch waren het allebei waterpokken. Volgens mij moeten de blaasjes ingedroogd zijn voordat ze weer naar school/kinderdagverblijf mogen. Zeker weten doe ik het niet, want de mijne hebben het allebei in de zomervakantie gekregen. Groetjes Monique
hier mogen ze gewoon naar school met waterpokken. ze krijgen het toch allemaal, en ze waren al besmettelijk toen je het nog niet zag dus... gewoon even vragen.