Die onzekerheid vond ik ook verschrikkelijk. Ik had echt zoiets van wanneer begint het nou. Ik had ook een gevoel dat mijn lichaam me voor de tweede keer in de steek liet. Eerst een MA en dan dat ie niet wil loskomen. Ik was echt boos! Hoeveel cytotec heb je nu gehad en moet je morgen ook nog?
Dank je. Ik heb er wel een goed gevoel over. Ik heb het idee dat mijn lijf zich ook weer aan het voorbereiden is op een eisprong.
Ja stom lichaam. Moet morgen nog twee keer twee inbrengen. Eerst twee kindjes prematuur en dan wil idd de ma niet loskomen dat gevoel heb k ook hoor. En nu voor t eerst spontaan zwanger en dan dit. Lichaam is een raar ding
Laat die tranen gewoon maar gaan meis. Tegen verwachting in krijg je toch een spontaan wondertje waar je meteen van gaat houden en dan wordt het je zo afgenomen. Om vervolgens een lichaam te hebben wat niet mee wil werken. Je voelt je dan zo machteloos. Ik denk aan je.
Lieve lieve babyD is het geen optie om vandaag toch 4 tegenlijk op te drukken, kan er nog steeds niet met mijn verstand bij dat jouw gyn je total geen uitleg heet gegeven, kan me er kwaad over maken:x Denk dat 4 pilletjes echt wel meer doen dan 2. Wat heb je te verliezen? je hebt het met 2 geprobeerd en het doet niets, ik denk dat 4 pillen opdrukken, zeker gezien jouw termijn nu veel meer gaat doen dat 2x2...... een hele dikke knuf en sterkte vandaag weer xxxx
Heb ik ook gedaan vier. Nog steeds wat krampen maar niet dat t pijn doet. Gisteren deed t dus al niks meer na een uur die laatste pillen. Werkt nu dus wel langer door. Hopelijk is het niet voor niets en gebeurd er meer vandaag. .
Ik duim zo hard voor je dat de blaren op mijn duimen staan Hopelijk komt het wel allemaal af zonder te veel gedoe. Heb je wel wat afleiding?
Man is thuis maar gewoon bezig. Anders voelt hij zich net zo nutteloos als ik! Maar ben de dag weer door. Vanavond zo gelachen samen om de kleinste dingen. Dan merk je pas wat het ook met je doet als je gewoon constant alleen in bed ligt. Mis het onbezorgde en lol hebben met mijn gezin. Tis toch psychisch ook zwaar en die onzekerheid maakt t slopend. Zette het maar door.....
Dus het heeft gisterenavond alsnog niet door gezet????? Dan denk ik toch dat je maandag even contact moet opnemen met het ziekenhuis en vragen wat nu te doen. Sterkte meid, had je zo gegund dat het zou doorzetten, dan kan het verwerken ook beginnen....XxX
Heb voor mezelf besloten als er dinsdag nog niks is woensdag te bellen. Dan wil ik voor t weekend nog cytotec dat moet te regelen zijn. Zoals je zei is het mijn lichaam . Nog buikpijn hier en zonet wit slijm dus ik hoop zo dat het echt nog kan doorwerken en dat ook doet.
Hoe gaat het nu met jullie meiden? Hier afgelopen zondag ongesteld geworden na precies 35 dagen en precies 14 dagen na mijn positieve ovulatie test ben dus blij dat alles na mijn miskraam weer werkt en ik niet een enorme uitschieter heb qua cyclus voor mijn miskraam zat ik tussen de 28 en 30 dagen. Heb me banner maar gewoon aangehouden op 35 dagen. Vandaag verlies ik wat meer bloed dan de afgelopen 2 dagen maar dat heb ik meestal dat het eerst even op ''gang'' moet komen.
Hoi Starry, ik ben inmiddels "schoon" verklaard maar zou bij god niet weten wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. De gyn zei wel afgelopen vrijdag dat er al eitjes in aanmaak waren en dat ik binnen 5 dagen mijn eisprong kon verwachten en over 3 weken ongeveer mijn menstruatie. Ik zou alleen niet weten hoe ik deze maand nu moet tellen, vanaf welke dag, jij enig idee????
Hoi Weegschaal ik ben gaan tellen op de eerste dag dat ik helder rood bloed verloor dat was 26 augustus, de dag dat ik begon met die pillen en dat ik het vruchtje ben verloren. Dat vroeg ik later ook nog aan mijn gyn en die bevestigde het ook.
oké dan, dat is bij mij nu donderdag 2 weken geleden, zou ik ff op de kalender moeten gaan kijken zo meteen, ben net wakker en zit bij te komen aan de koffie, dan klopt de telling volgens mijn gyn dus ook. hij zei vrijdag dat ik binnen ca 5 dagen mijn ei moest krijgen, dat zou dan vandaag ergens moeten zijn.