Kan iemand mij vertellen hoe cytotec werkt en wat jullie ervaringen ermee zijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door weegschaal72, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je nu de beslissing hebt kunnen nemen voor de curretage.Ik snap dat je er tegenop zit.
    Mij is de curretage heel erg meegevallen! Na de curretage kon ik het voor mijn gevoel echt af gaan sluiten.Ik ging me gauw beter voelen (ondanks dat ik wel lang last had van hoofdpijn en vermoeidheid).

Heb je al een datum? Sterkte,nogmaals.

2. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd ook hoofdpijn en ben moe voel me af en toe lang niet goed vandaar ook de keus moet gewoon voor mezelf kiezen nu. Volgende week woensdag word ik gecurreteert..

We hebben het verder niet over de vorige gyn gehad. Tis al zo. En van mijn gyn mocht ik nu wel voor mifegyne en cytotec kiezen. Ik wilde dit eerst ook maar door het gesprek van gedachten veranderd. Anders ben je zomaar weer weken en weken verder en ik voel me al niet goed. Hij zou zijn vrouw beter gunnen en toen besefte ik het ook wel dat ik mezelf niet meer aan moet doen. En besef ook hoe erg mijn man achter mijn keuzes staat hij steunt me enorm. Ben gewoon blij wanneer we straks verder kunnen en ik het kan verwerken. Daarom ga ik ook niemand aanklagen.. Het enigste is dat ik niet weer bij haar onder controle wil en ze opereert me ook niet (assistente had me al bijna bij haar ingepland! Netjes gezegd dat ik haar liever niet had!).

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    BabyD ik wil je bij deze veel sterkte wensen voor je curettage morgen. Hopelijk gaat deze itt de pillen wel vlekkeloos.

4. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    BabyD heel veel sterkte vandaag, ik denk aan je X

5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    BabyD,hoe gaat het met je? Ik hoop echt voor je dat het naar omstandigheden goed gaat.
    Sterkte BabyD!

Deel Deze Pagina