2e dosis net genomen om 12.15 uur. Vind het nog spannender dan de eerste keer omdat ik weet wat ik verwachten kan en alleen al het idee dat ik straks misschien bij het plassen weer die flubber voel......bah krijg er nu al koude rillingen van. Heb vanmorgen ontzettend veel gelopen, gewinkeld en gedaan, hoop dat dit misschien zijn steentje bijdraagt ipv meteen gaan liggen op de bank en wachten tot er (n)iets gebeuren gaat.
Thx Lap, ik zoek mijn ontspanning maar ff hier.....Pfffff heb het eigenlijk helemaal ermee gehad. Ik had vanmorgen een mooi houten doosje gekocht in de vorm van een hartje, daar wou ik heel graag het beebke in leggen, zul je net zien dat ik straks niets verlies of alles behalve hetgeen ik graag wil zien en dat het alsnog op een curretage uitloopt, dáár waar ik juist zo ontzettend tegenop zie !!!
Akelig is dat he..ik kan me het gevoel ook nog goed herinneren.Kan ook goed dat je het meeste al hebt gehad toch? Afwachten maar,hoop voor je dat het gauw achter de rug is allemaal Is je vriend nu wel meer betrokken?
Volgens mij vk moest er nog genoeg komen maar ach......zij zei ook maandagmorgen dat ze toch echt een hartje zag kloppen waarop ik zei, sorry hoor maar ik zie het helemaal niet kloppen. toen heeft ze ook voor mijn geruststelling de befaamde echo geregeld waarop dus duidelijk géén hartactie te zien was..... Ik ben het water verloren én een behoorlijk kwab die niet eens in een glas water pastte maar in een vaas...... ik heb die avond na het verliezen geen menstruatiepijn meer gehad, gisteren met vlagen en vandaag continue, alleen vloei ik niet echt veel, enkel als ik geplast heb en afveeg, dan is het rood, soms met een stolseltje erop, soms ook weer niet. ja mijn vriend is bij me, we hebben ook samen dat doosje gekocht.
Dat lijkt me erg pijnlijk..als je zelf geen kloppend hartje ziet maar je vk zegt van wel terwijl jij dan gelijk blijkt te hebben Denk dat het echt niet te zeggen is..super frustrerend he.Je wil toch weten of het nu klaar is of niet. Fijn dat je vriend nu bij je is. Vind die wisselende adviezen over cytotec wel vreemd.Maar goed,dat is eigenlijk met veel dingen wel zo natuurlijk.
Wat bedoel je met wisselende adviezen over cytotec Bumbaaa??? ben nu lekker een hele mooie (jeugdsentiment film) aan het kijken op dvd (Anne of green gables) dan ben ik tenminste er niet zo mee bezig, momenteel trouwens nergens last van en een berehonger.
Ik bedoel het tijdstip wat er tussen moet zitten.Bij zeiden ze 24 uur de tweede dosis als ik het vermoeden had dat niet alles eruit was. Bij jou is het langer toch? En volgens mij zei Starry bij haar na 8 uur. Goed idee die afleiding,lekker iets te eten erbij pakken.Honger moet je stille toch
klopt wat je zegt, de gyn. zei dat ik er 48 uur moest tussenlaten en bij het ophalen van het recept bij de apotheek zeiden ze dat ik het de dag erna moest herhalen, ik raakte verward, heb nogmaals gebeld met de gyn. die me op het hart drukte er echt 48 uur tussen te laten, dus dat heb ik maar gedaan. Ik heb ook meerdere verhalen gelezen, sommige duwen ook maar 2 op ipv 4 tegenlijk!!!!
Fijn dat je vriend nu wat meer betrokken is bij je, en ja, je kunt beter wat afleiding zoeken. Hier was het kindje 7,5 cm. Een volledige minibaby dus. Alles zat er ook op en aan van handjes en voetjes tot oogjes, en een mondje en neusje, alleen dus heel klein. Maar ik was wel verder: kindje is overleden met 12 weken en ik ben "bevallen" (wat dus niet zo heet, maar zo heb ik het wel ervaren) met 13.3.
Hoe gaat het nu met je? Heeft de 2e dosis nog gedaan wat je verwacht had? Ik vind het ook vreemd,bij mij zeiden na 24 uur en anders echt niet meer.Ik moest er ook 4 per keer. Maar heb dat wel eerder ervaren,heb diabetes en de richtlijnen tijdens de zwangerschap varieren ook enorm.Vind dat wel apart,je zou toch denken dat er 1 advies is dat ieder ziekenhuis aan moet houden.
hier behoorlijk aan het vloeien momenteel, ze zeiden me wel dat dit kon na opdrukken van cytotec maar meer als stolseltjes verlies ik niet. ik voel het er wel uitgutsen als ik me draai of recht ga zitten. Ben bang dat dit op een curretage gaat uitdraaien of er moet nog een wonder gebeuren maar ik heb me voorgenomen dat mocht ik gecurreteerd worden ik dit onder plaatselijke verdoving wil, voor mijn part verdoven ze me de baarmoedermond maar, maar ik wil geen narcose.
Ik hoop dat een curretage niet nodig is voor je! Hoe komt het dat je tegen de narcose opziet? *had ik zelf ook overigens,angst om niet meer wakker te worden *
Ik hoop voor je dat het geen curettage wordt. Al heb ik een erg nare ervaring met cytotec. Zoveel bloedverlies en in het ziekenhuis beland.
Ja Bumbaaaa het wegvallen in de narcose vond ik heel naar maar buiten dat, ik heb nu vanaf begin A alles zelf gedaan en hoop nog steeds het beebke zelf op te kunnen vangen. Gisterenavond vloeide ik dus zo erg en wederom een veeskwab die daarna afkwam, van zeker een cm of 10 doorsnede, bleek baarmoedervlies te zijn volgens de vk. daarna nam net zoals de eerste keer het vloeien weer af en de pijn trok weg maar nog steeds geen vruchtje. Ik begin een beetje moedeloos te worden en mijn emoties beginnen nu ook op te spelen, wat een impact heeft dit zeg, poeh !
Jeetje Weegschaal wat onwijs vervelend zeg! Ik hoop zo dat een curettage je bespaard blijft. Wanneer heb je de controle echo?
Ik heb, na het inbrengen van de eerste dosis van 4x cytotec, zes uur lang bloed en stolsels verloren maar geen vruchtje. De tweede dosis Cytotec deed niets meer, geen krampen, minimaal bloedverlies en ook ik dacht dat ik alsnog gecurreteerd moest worden. Zes dagen na het inbrengen van de eerste dosis kwam het vruchtje ineens af, zonder krampen, zonder pijn en zonder hevig bloedverlies. Cytotec kan dus nog wel even doorwerken zonder dat je dat zelf merkt. Sterkte hè!
Ik begrijp je volkomen weegschaal.Ik had dat ook..had al zoveel zelf gedaan,zoveel moeten doorstaan. Ik hoop echt dat het je bespaard gaat blijven en dat je het vruchtje op kan vangen. Moest trouwens ook aan het verhaal van Kari denken,het kan nog alle kanten uit.
Moet ik ff terug denken, is Kari niet het vrouwtje die de vrucht na 6 dagen zonder krampen verloren heeft? dat verhaal staat me nog bij en daar hod ik me nu aan vast, blijven hopen dat het nog vanzelf af zal komen. had vanmorgen een hele emotionele plaat beluisterd, ik brak toen ik hem opzette. Hier de link, luister maar..... We're walking in the air - Lyrics - YouTube
Sorry kari, had bovenstaande berichtje niet gelezen maar jij was het dus toch.......Ik houd me vast aan jouw ervaring.......X