Oké top ga ik doen! Alleen het rare is is dat het niet overeenkomt met me temperatuur, die was vemorgen op zijn hoogst, eigelijk wel het hoogst van me hele cyclus tot nu toe? Ik weet niet precies hoe het zit omdat dit de eerste maand is dat ik het doe, kan iemand mij dit uitleggen die er ervaring mee heeft?
1 dag verhoging in je temp zegt niks, hij kan morgen zo weer dalen. Pas als hij nu 3 dagen achter elkaar zo hoog blijft dan heb je dus een ei gehad (maar niet opgemerkt op je ovu testen). Dus doortesten (hij is idd nog negatief) en doortempen maar
Ja, inderdaad. Ik zou nog even de komende dagen afwachten of je temp hoog blijft. Dan heb je je eisprong gehad.
Goede avond meiden! Ik denk dat de lh piek toch wel het streepje van gisteren was hoor, zie hier de test van vandaag ik vind deze een stuk lichter namelijk. Ben benieuwd naar me temperatuur en test morgen!
Wat was je temp vandaag?? Het is bijna onmogelijk om op 14 juli om 23 uur een piek te hebben en ook direct je eisprong volgend met een tempverhoging op dag 15. Dus ben benieuwd wat je temp vandaag (gemeten op dezelfde tijd als gisterenochtend)
Dat is absoluut nier onmogelijk! Ik had dat ook altijd! En gebruikte digi testen van cb als ik een smile had was de dag erna m'n temp omhoog! Ik weet dus ook zeker dat het bij mij evht geen 24/48 uur duurde voor m'n ei sprong. Mijn gyn vertelde dat dat te maken heeft met ene bepaald hormoon, waardoor je geen lange piek hebt
Misschien ff nog een keer mijn tekst lezen Ik zei bijna onmogelijk om binnen een uur na de piek een eisprong te hebben. En jij had dan waarschijnlijk niet om 23 uur je smiley maar eerder op de dag dus En daarbij genomen is de test vd 14e van ts niet positief
Ook dat kan je niet met zekerheid zeggen. Bij mij werd ook Vaak hier door meiden geroepen dat m'n testen niet positief waren. Maar als ik dan een cb deed kreeg ik ook een smile. Ik heb bij nooit wen knaller van ovu test gehad
Ow ik doe de testen tussen kwart voor 10/10 uur, ik upload alleen iets later, maar me temperatuur is 36.36, die neem ik elke dag rond 9 uur op, ook heb ik gisteren rond half 10 savonds een pijnlijke steek rechts gehad, dus is zeker 24 uur later, hoe dan ook, vanavond test ik weer zelfde tijd stip en als hij dan weer lichter is dan weten we het met zekerheid denk ik hihi, hoe het met me temperatuur zit geen idee, raar lichaam denk ik haha of de testen zijn raar hihi
Temp gezakt en dus is je eisprong niet geweest Dus blijven doortesten (en hopen op die knaller) en doortempen.
Als je temp morgen weer omhoog is moet je het even invullen op ff en kijken wat hij dan aangeeft?! Want ik heb ook wel eens een tenpdipje gehad en daarna steeg die door met als resultaat dat hij dan de kruis zet op de dag met dipje!
Jouw voorbeeld geeft open bolletjes op je piek en de dagen daarna. Dat betekent dat je later/vroeger dan normaal getempt en dus niet betrouwbaar. Gezien jouw templijst zet ik je ei op dag 16 of 17