Kan iemand mij vertellen wat dit inhoud?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Davj, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Erg grappig!! Want aan de hand van bloed en echo onderzoek is bewezen dat m'n ei op die dag was waar ff een kruis zetten. En overigens ok heb 1 open bolletje aan het einde van cyclus. Wat dus totaal geen invloed heeft op de plek waar ff m'n eisprong neer zet.

Geeft wel weer dat jullie, ook niet alles weten! Aangezien hier in deze cyclus alles bevestigd is door middel van bloed en echo's

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

En dat er gezegd word niet betrouwbaar is ook enigszins bullshit! Ik heb 3 jaar lang getempt en daarvan zijn zeker 9 templates bevestigd via bloedonderzoek.
    En als ik om 7 uur of 8 uur tempte mijn temp was dan altijd het zelfde. Heb het meer malen geprobeerd Namelijk dat ik m'n wekker zette op 7 uur tempte en dan doorsliep tot 8 uur en dan weer tempte en dan was hij hetzelfde als 7 uur. Echter geeft ff dan direct een open bolletje. Terwijl het echt niet zit in een uurtje tijdsverschil. Dat zei m'n gyn toen zelf. Maar goed jullie weten Altijd alles beter.

T's moet zelf maar kijken wat ze met de info kan/wil.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Bloedonderzoek kunnen ze alleen zien of er een eisprong is geweest en niet wanneer die was.
    Ik neem aan dat je dus een echo hebt gehad op dag 13 en daarna op dag 15 in de ochtend?

En idd. .. ik weet niet alles (heb ik ook nooit beweerd), maar ik baseerde mijn "mening" op basis van tempkaartjes en dys gegevens die ik krijg.
    Daarom zeg ik ook dat ik "meningen" geef op basis van de getoonde tempkaartjes.

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Klopt maar dat ik daar nog geen uur later heb getempt wist je niet. En dat heeft geen invloed.

Wat betreft onderzoek ik had alle onderzoeken gehad en volgens de gyn geen rede waarom het zwanger worden niet lukte. Overigens was ik al maanden aan het tempen omdat ik wist dat ze me daar anders mee naar huis zouden sturen. En aangezien m'n ei altijd elke maand rond dezelfde periode zat. Begrepen wij niet waarom het niet lukte want we maakte er evht wel goed gebruik van. Daarom heb ik toen om de dag bloed onderzoeken gehad vanaf dag 10 in m'n cyclus en echo's omdat ik zelf twijfelde ondanks de temp stijging en posi ovu testen of er wel daadwerkelijk een goede eisprong was. Vandaar dat ik weet dat hij evht op die dag is geweest

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Heb op dag 11-13-15-17 bloedonderzoek en echo's gehad

6. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    Oh jeej rustig allemaal, we wachten gewoon af, vanavond een testje morgen ochtend weer me temperatuur. We gaan het zien, en anders wachten we me menstruatie af haha, dan weten we het zeker, of het moet in 1 x raak zijn, maar daar leg ik geen hoop op, ik hou jullie gewoon op de hoogte sws qua temperatuur want vanavond is me laatste test, ze zijn op zo onder tussen en wat ik gelezen heb is het niet aan te raden 2 verschillende merken tegelijkertijd te gebruiken... En voordat de nieuwe opgestuurd zijn, dat duurt denk nog wel ff omdat het weekend is ^^

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Rogijuli geeft je de juiste adviezen.Ik zou die er even tussenuit halen.Ik sluit mij daar bij aan.
    En ik zou ook doortempen.Dan weet je iig zeker wanneer je eisprong is geweest,ook al zijn je testen op;)

8. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Mamavand ik denk dat niemand afbreuk wil doen aan jouw ervaring en wat jij zegt is in jouw geval natuurlijk waar. Ik denk echter wel dat wat RoGiJuLi zegt aannemelijker is en dat jij in deze meer de uitzondering op de regel bent.

Voor TS is het daarom denk ik verstandiger om uit te gaan van de standaard en niet de uitzonderingen. Maar als ik haar reacties hier lees is ze volgens mij vrij nuchter en heeft ze een gezonde dosis verstand dus ik denk dat het wel goed komt 😉.

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Waar heb ik gezegd dat ze niet door moet tempen of moet stoppen net ovu testen?
    Ik zeg alleen ik zou het niet allemaal overboord gooien want daardoor hebben wij maanden lang onze kansen verkeken. Omdat iedereen hier riep je ovu testen zijn niet posi! Uiteindelijk bleek dat dus wel zo te zijn. Als haar temp morgen stijgt en de ovu testen af nemen is de kans aanwezig dat hij vandaag er is en zou zonde zijn als ze die kans mist, lijkt mij!

10. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Ik ben het juist eens met mamavand.
    Rogijuli heeft wat mij betreft nog wel eens de neiging om dingen erg stellig te beweren ;)

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Vind je?? Nou nee niet echt bepaald. Ik geef adviezen op basis van gegevens die ik zie.
    En achteraf blijkt het dan nog vaker wel te kloppen dan niet.
    Natuurlijk heb je uitzonderingen, die heb je overal in.
    Maar na 19 jaar bezig zijn met kinderen krijgen waarvan het grootste gedeelte via de mmm, mag ik toch wel zeggen dat mijn kennis zeer breed is met tempen (dat doe ik al 19 jaar dus), cyclus, echo's. Maar door de uitzonderingen zijn die natuurlijk niet altijd correct bij elke vrouw.

Maar zou wel voorbeelden van topics willen horen/zien waarin ik in stellig iets beweer ;)

12. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    Om even de discussie van wie er gelijk heeft daar te laten waar die hoort, achter ons,we zullen het ooit in me cyclus weten welke stelling gaat kloppen, maar tot die tijd heb ik niet zo veel aan een discussie hihi(niet gemeen bedoeld naar beiden, want jullie bedoelen het goed en ben zeker blij met de adviesen van beiden) hierbij me laatste test want ze zijn op haha, helemaal blanko weer

Bijgevoegde bestanden:

13. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    Ow dit is overigens de achterkant van het blaadje, lichte en donkerder resultaten, test van vanavond is iets vroeger maar moest zo nodig naaar de wc, en weet dat ik een uur later dan niet hoef en dus niks komt.

Bijgevoegde bestanden:

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Het blijft afwachten wat je temp doet.
    Stel dat hij morgen weer hoog is en ook blijft de komende dagen dan is je eisprong vandaag hoogstwaarschijnlijk geweest en komt dat ook overeen met je ovutest die je 2 dagen geleden had ;)
    Dan heb jij dus tijdens je piek op deze testen geen knaller ;)

Tijd zal het leren :):)

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Precies zoals ik al zei!
    Pfff begrijp dus niet waarom je zo ophef maakt.

Ts: idd even afwachten wat morgen en overmorgen je temp doet. Laat je het nog even weten!?!
    Kan best zijn zoals ook andere meiden hebben dat het wel degelijk jou lh piek was maar dat je niet evht een knaller krijgt!

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zoals ik al eerder poste ik zou vanavond toch nog even gezellig maken voor de zekerheid stel dat je ei wel geweest os vandaag dan loop je hem anders mist!

17. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    Helaas was me vriend er niet dus ben bang dat ik dan te laat ben, naja we hebben het de 13e en15e gezellig gemaakt dus misschien een beetje kans xD en anders gaan we door naar de volgende ronde. Temperatuur vandaag 36.46

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Kan je je tempkaart nog eens plaatsen?

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    #59 RoGiJuLi, 17 jul 2016
    Laatst bewerkt: 17 jul 2016
    Vanaf welke cd ben je begonnen met tempen?

20. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    1 dag na me menstruatie, omdat ik hem toen binnen kreeg

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina