Kan iemand mij vertellen wat dit inhoud?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Davj, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik denk dag 14 je eisprong

2. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    Oké heb het ingevuld op ff, en nu? Er komt verder niks te staan

Bijgevoegde bestanden:

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Heb je je posi ovu test ook ingevuld? Kan zijn dat hij morgen of overmorgen de kruis zet! Heb ik ook wel eens gehad!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou de ovu test niet invullen want die was officieel niet positief.

Ik zou gewoon blijven doortempen en hopelijk heb je snel duidelijkheid omtrent je eisprong!

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Raar dat FF niet een eisprong aangeeft. Bij mij doet hij dat al bij een lichte temp stijging :p Eerder dat hij hem te vroeg aangeeft dan helemaal niet haha

De test was niet geheel positief, als het gehele streepje even donker moet worden. Toch is er wel een penstreepje heel donker. Geen idee of het aan deze testen ligt? Ik zou doortempen, just in case.

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Er was geen positieve ovulatietest,dus die kan ze ook niet invullen.

Ts,gewoon doortempen.

7. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    hoi davj

lastig is dat om nu duidelijkheid te krijgen he!
    Ik twijfel of je eerdere ovutest positief was. Je temp lijn is ook erg grillig dus daar kan je denk ik ook niet een duidelijk antwoord uit krijgen.
    Ben je al eens naar de HA geweest? Ik zie in je onderschrift dat je erg lange cycli hebt. Als je eisprong ver na cd 22 (drie weken) komt is de kans kleiner dat je daarmee zwanger kan worden. Een totale cyclus van boven de 35 dagen wordt dus minder gunstig.
    Je zou dan ook PCOS kunnen hebben (heb ik zelf ook gehad en veel leden hier, het komt veel voor en is vaak goed behandelbaar). Ik zou het zelf denk ik eens voorleggen aan de HA, misschien word je doorgestuurd naar de gyn
    succes!

8. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    Hey ja klopt, dat is vast gesteld in me rechter eistok vorig jaar december een milde variant, de gynaecoloog vertelden daarbij dat ik gewoon kans heb zwanger te raken op een natuurlijke manier omdat het nog niet zo een kralen ketting was wat je bij de meeste ziet, en die lange cyclussen zijn augustus vorig jaar begonnen, daarvoor zat ik tussen de 31 en 35 in, met soms een uitschieter naar 44 dus heb er vertrouwen in dat de gynaecoloog weet wat ze zegt.

Temperatuur vandaag 36,87

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Als hij nu zo hoog blijft (boven de 36.8) dan heb je je eisprong dus gisteren gehad ;)
    Jouw basaal ligt dan rond de 36 4 en een sprong van 0,15 hraden tov je gemiddeld basaal is te weinig om van een eisprong te spreken.
    Daarom kan het niet op 14-7 zijn geweest ;)

Als je nu voor de grap eens de komende 2 dagen ook 36.87 invuld, zal hij het kruis gaan zetten ;)

Ennuh.... met een cyclus van 35 dagen of meer heb je net zoveel procent kans om zwanger te raken dan met een cyclus van 28 dagen.
    Alleen je hebt dan wel minder eisprongen in een jaar ;);)

10. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _

Dat zei de gynaecoloog indd ook tegen me dat ik indd wat minder maandjes kans heb maar wel nog even veel kans op een natuurlijke manier ^^ ik heb alleen geen idee wat je met het bovenstaande bedoeld haha kun je dat uitleggen? Sorry haha ben er nog niet helemaal in thuis

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Je kan in fertility friend ook al naar de dag van morgen gaan (blauwe pijl rechts vd datum) en dan kan je alvast de temp van morgen invullen.
    Die weet je nu nog niet maar als je daar nu ook 36.87 invuld en dan bij overmorgen ook (en dan opslaan) dan kan je zien waar fertility friend je eisprong (rode kruis) zet. ;);)

Daarna natuurlijk de gegevens van morgen en overmorgen weer verwijderen want die moet je officieel pas morgen en overmorgen voor het eggie pas invullen ;)

12. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    Ownee ik bedoelde meer dit stukje

Jouw basaal ligt dan rond de 36 4 en een sprong van 0,15 hraden tov je gemiddeld basaal is te weinig om van een eisprong te spreken.

Wat wat is en wat je bedoeld haha

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat is jou ervaring!!!!!!
    Mijn ervaring is dat mijn ovu testen werden nooit donkerder als deze!

En volgens mij hadden wij een afspraak gemaakt je zou niet meer op mij reageren!!!!

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik had niet gezien dat jij het was.Maar het is niet mijn mening.Het is een feit dat die test negatief was,dus kun je hem niet invullen als positief.Dat ze bij jou niet donkerder werden betekent niet dat ze dan positief zijn.Zie gebruiksaanwijzing van alle ovulatietesten.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Op 15 juli was je temp 36.54.
    Als je basale temp (gemiddelde temp in de periode voor je eisprong) 36.4 is dan heeft ie op 15 juli een sprong gemaakt van 0,14 graden en dat is te weinig voor een eisprong ;) dan moet ie minimaal 0,2-0,3 graden stijgen en hoog blijven :)
    Daarom zei ik dat op basis van je temp, je ei niet op 14 juli kan zijn geweest.
    Hoe was je temp vandaag??

16. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Mee eens hoor.

Het is gewoon een negatieve ovulatietest. Dat ze bij jou niet donkerder werden zegt toch verder niets over het merendeel van de vrouwen die deze testen gebruiken? Ik denk dat over het algemeen zo is dat de test zoals in de gebruiksaanwijzing omschreven beoordeeld moet worden en al helemaal als er geen aanleiding is om dit niet te doen.

17. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    Hoi, ja vandaag niet op het juiste tijdstip kunnen timen, dus heb hem maar niet ingevuld, moest vandaag namelijk 7 uur opstaan ipv 9, om 7 uur was hij 36.43

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Hmmm dat is wel heel laag.
    Dan morgen maar afwachten.

Moet je wel vaker om 7 uur opstaan of is dit echt een uitzondering?

19. Davj

Davj Lid

3 okt 2015
    69
    0
    6
    _
    Dit was een uitzondering gelukkig haha

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968