Ja hoor ^^ al heb ik wel krampen en het idee dat ik moet het moet worden ofzo haha valt niet uit te leggen, zal wel goed zitten allemaal, wacht netjes de 1e van augustus af.
Ja, net zoals een paar dagen na me menstruatie =) , toch ben ik nog steeds bang dat het b.v weer zo een lange cyclus wordt. Geen idee waarom, maak me vast te druk ofzo
Heb eens ff gelezen spannend hoor vind knap dat je zo lang kan wachten met testen ben erg benieuwd hoe dit afloopt duim voor je
Ja ik kan niet anders helaas haha geloof me ik heb het er moeilijk mee! Ik wil het ook heel graag weten haha, maar als het raak is, zal het of nog moeten innestellen of het is net ingenesteld. Kon ik maar in me lichaam kijken haha had zo veel makkelijker geweest
Meiden, ik heb slecht nieuws =( ben echt net ongesteld geworden... dus me ovulatie was blijkbaar niet de 17e als we terug rekenen , en als we naar de datum kijken van 2 weken terug dus ook niet op de 16e(volgens de twijfel test de 14e. maar op de dertiende, ik snap er werkelijk niks van.. Of naja de eerste piek in me temperatuur dan? denk op de 14e?? Man wat is dit balen, vooral omdat ik al vanaf de 10e me lh testen en er dus niks uit kwam... Heb hem gewoon mis gelopen... Pijnlijk =(
Nee klopt maar was al vroeg begonnen met testen vanwegen me cyclussen, dus was expres begonnen op de 10e voor het geval van me 32 dagen cyclus.. In de hoop dat ik hem niet mis zou lopen... Maar vind het behoorlijk raar, me laatste test was de 15e, en dus geen piek gevonden teminste ff terug kijken welke datum ik begonnen ben, ow ben zelf 1 juni begonnen met testen... Moet je na gaan...