Voor degene die mijn berichten hebben gevolgd kennen mijn verhaal de kans was/is groot dat ik een miskraam zou krijgen. Ik bloedde nog steeds licht en verloor net dit.... het blijft aan elkaar zitten, ook na het afspoelen. Het voelt of dat er allemaal ribbeltjes/draadjes in zitten. Nooit verwacht dat ik dit zo zou uitpluizen en een foto zou plaatsen, maar het doet veel met me en zou graag duidelijkheid willen... Foto 1 is voor het afspoelen, foto 2 er na.
Hoe ver zou je ook alweer zijn? Het lijkt nog op gewoon een stolsel. Normaal zie je een zakje met vocht nog.
Ik zou bijna 7 weken moeten zijn, maar volgens de echo maar 5 +1 vandaar de kans op miskraam.. gisteren klopte het hartje nog wel langzaam
Ja dan twijfel ik wel een beetje. Beste kun je misschien morgen je vk of gyn het vragen. Als je het nog hebt even in een boterhammen zakje doen en het laten zien. Vinden ze normaal gesproken niet raar.
Vandaag nog steeds bloedverlies, die niet doorzet.. een test gedaan die nog steeds knalt, al besef ik me dat dit niks zegt en ik gewoon moet afwachten..
Bij mij begon het eerst licht, maar na een paar dagen bloede ik enorm. Vooral met stolsels enzo is het niet goed. Veel sterkte.
En hoe groot moet ik die stolsels voorstellen? Zoals op de foto van mij? Heb wel eens wat slijmerige bloederige sliertjes maar dat van de foto maar 1x gehad.
Ik was ook rond die termijn. Ten minste, het vruchtzakje was die termijn. En ik heb een behoorlijk stolsel verloren waarvan ik gelijk wist: dit is het. Daarna was de ergste kramp ook weg. Ik heb er niet naar gekeken verder, en gewoon doorgespoeld. Maar het was echt wel een aantal centimeter groot.