hallo iedereen vorige week heb ik een test gedaan, en die was negatief niet zwanger maar toch als ik hier de dingen lees, heb ik wel symptonen als; honger en misselijk tegelijk soms,een verliefd gevoel,mijn haren lijken voller en vaker plassen ook,dus en vreemd gevoel in buik, en rommelende darmen,en vaker moe, en verkouden ik moest het hier even kwijt zit er toch wat mee maar zo'n test is toch wel betrouwbaar dus het is raar. wat moet ik nu doen??? heeft iemand hier ervaring mee? ik heb afgelopen zondag de laatste pil geslikt, dus moet woensdag toch wel ongesteld worden afz A
Wil je geen naar gevoel geven hoor maar het kunnen ook ontpillingsverschijnselen zijn..hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent..succes!
hoe bedoel je? ik heb nu mijn stopweek zeg maar, afgelopen zondag laatste pil van strip die symtomen heb ik al twee weken haast nu afz A
Is het de bedoeling om zwanger te worden? Ben je misschien ziek geweest waardoor de pil minder goed werkt of een pil of meer vergeten?
Wat ik begrijp heb je dan ook te vroeg getest ofniet? Ik heb namelijk ook 5 dagen van te voren getest en die is negatief.. Misschien kun je beter woensdag afwachten in jou geval.. En dan nog eens testen
Huh??? Afgelopen zondag... bedoel je gisteren? Ben je dan één of wat pillen vergeten in je cyclus? Want als je de pil gewoon netjes slikt dan is de kans zéér, zéér klein dat je zwanger bent. Wanneer heb je dan precies getest? Wat betreft je kwaaltjes... dat kan vanalles zijn. Het lichaam kan je heel goed foppen. Misschien vallen ze nu meer op omdat je hebt besloten zwanger te willen worden? Groetjes Cyntje78
ik heb 1 pil vergeten te slikken, was op een woensdag, de volgende ochtend kwam ik erachter toen heb ik hem geslikt nog voordat ik naar mijn werk ging, het is nog niet te bedoeling dat ik zwanger wordt
nee het is niet de bedoeling om zwanger te worden eigelijk ik ben 1 pil vergeten, maar volgens mij is dat al meer als een maand geleden, ik kwam er de volgende ochtend achter,en toen heb ik hem alsnog geslikt, ben wel eens ziek geweest en moest toen overgeven paar keer op een nacht dat is volgens mij meer als een maand geleden
Ah zo.... nou, ik denk niet dat je zwanger bent want een zwangerschapstest is volgens mij wel erg betrouwbaar. Ik las trouwens in een ander topic dat je de pil had doorgeslikt (zonder stopweek) Dan kan het ook goed zijn dat je lichaam hier even van slag van was. Net zoals je doorbraakbloedingen kunt krijgen als je de pil doorslikt. Kijk het anders deze week aan... mocht je niet ongi worden dan alsnog een test doen... Succes!
dan zal de kans dat je zwanger bent nihiel zijn, mocht je alsnog volgende week nog niet ongi zijn, zal ik er alsnog een test tegenaan gooien... heb op internet dit stukje tekst gevonden: Pil vergeten? Eén anticonceptiepil vergeten: Als je de pil één keer vergeet, neem die pil dan alsnog in. Neem de volgende pil op het normale tijdstip en maak de strip af. Zolang je de vergeten pil inneemt binnen twaalf uur na het vaste tijdstip voor slikken van de volgende pil, ben je tegen zwangerschap beschermd. Aanvullende maatregelen zoals de morning-afterpil of een condoom zijn dan niet nodig.