menstruatie buikpijn, toch zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door c99, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c99

    c99 Lid

    4 jan 2006
    30
    0
    0
    heb deze keer weer klachten die lijken op een zwangerschap.
    misselijk, zere onderrug, moeilijk naar de wc kunnen, last van mijn buik.
    maar sinds gisteren ook last een ongesteldheids buikpijn.
    maandag heb ik mijn nod, kan het nog zijn dat in zwanger ben?
    heeft iemand misschien ook gewoon ongesteldheids buikpijn gehad en bleek toen toch zwanger?
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Het enigste antwoord wat ik je kan geven c99 is afwachten, er bestaat natuurlijk altijd een kans dat je zwanger bent...dus wachten tot je NOD.
    liefs, misspuma
     
  3. c99

    c99 Lid

    4 jan 2006
    30
    0
    0
    het onderwerp moet natuurlijk zijn menstruatie bUIkpijn, toch zwanger, foutje
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Dat had ik al wel begrepen c99 ;)
     
  5. Niet meer actief

    even afwachten maar en volgende week als de :evil: nog niet zijn een test doen, het kan altijd dat je zwanger bent
     
  6. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Oh, ja... ik heb bijvoorbeeld elke dag wel even pijn in de onderbuik (menstruatiepijn-gewijs). Ik heb dat ook gezegd tegen mijn gyne en die zei dat dat normaal is. (ben pas zwanger)

    Dus: geen zorgen maken. Je maakt nog kans!
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb het in het begin ook gehad hoor. Echt net alsof ik ongesteld moest worden zo'n gevoel. Dus de mogelijkheid dat je zwanger bent is er nog wel ;)
     
  8. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ik dacht ook telkens dat ik gewoon ongesteld moest worden.
    Had een pijnlijke rug, buikpijn, hoofdpijn... Maar ik bleek toch ook zwanger te zijn ;)
     
  9. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik had dat ook in het begin hoor, en nu nog wel eens. Echt het gevoel dat je ongi moet worden maar het komt niet. Wie weet..
     
  10. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Ik ben dan geinsemineerd in het ziekenhuis... Het voordeel is dat je precies weet waar je aan toe bent qua eisprong ;)
    Ik ben 23 december jl. geinsemineerd... Op de 6e dag hierna meende ik een vaag bruinige afscheiding te zien....
    Dit meende ik een 3-tal dagen geleden weer te zien... maar dat is gestopt...

    Ik ben nu af en toe vaag misselijk... Heb gevoelige borsten... Heb rode handpalmen... Af en toe koud... Wel steeds het gevoel van lichte zeurderige pijn in de onderbuik (ofdat ik ongesteld moet worden), maar nog altijd geen bruinig slijm te bekennen... wat er nu toch zou moeten zijn...

    Wat denken jullie? Is mijn lichaam me aan het bedriegen? Of zou het raak zijn...?
    Ik durf nog niet te testen..

    Liefs,
    therese
     
  11. c99

    c99 Lid

    4 jan 2006
    30
    0
    0
    bedankt voor de reacties en maar gewoon afwachten
     
  12. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Testen joh! Klinkt goed in ieder geval. Alleen een test geeft duidelijkheid, ook al mocht dat niet positief zijn. Je komt er uiteindelijk na veel meer spanning en hoop toch ook achter als het niet gelukt is... Suc6 meis, ik duim!!
     
  13. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D wat spannend therese :D als t zover is laat je t ons dan horen :(: veel succes :) :) we duimen voor je,groetjes sophietje
     
  14. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Je hebt gelijk Elvira... Ik zou gewoon moeten gaan testen... Maar ik durf niet haahaaa... stom he?

    Toen ik de vorige keer (alweer 5 jaar geleden) zwanger was van mijn dochter wist ik dat ik zwanger was... maar ik durfde niet te testen... Pas toen ik naar de oogarts moest (6 dagen overtijd) durfde ik te testen omdat ik er niet zeker van was of de druppels die ik zou krijgen schadelijk zouden kunnen zijn... ;)

    Helaas heb ik binnenkort geen doktersafspraak... ;)

    Maar ik zal morgenvroeg eens kijken....

    De banner... loopt die dagelijks mee of moet je hem steeds opnieuw aanvragen?
     
  15. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Ooh ik zie het al... Hij loopt hier mee...

    Toch raar dat ie in mijn mail niet meeloopt...
     
  16. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Tuuurlijk laat ik het jullie horen Sophietje...
    Niets leukers toch dan te vertellen dat het gelukt is ;)

    Dank je wel voor het duimen!!!
     
  17. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ben erg benieuwd! Ik zal morgen meteen even kijken... of ga je morgenvroeg niet testen?
    Je zet het er toch wel meteen op, he!?

    Liefs Niki
     
  18. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Nou ik ben dus bang dat als ik morgen ga testen ik nog niet voldoende hcg heb en dat ie dus nog niet positief zal zijn...
    met andere woorden...: Ik ben een scheiterd hahahahaa

    Maar zodra ik getest heb zet ik het erop! Das beloofd...
     
  19. mieke

    mieke Bekend lid

    oh meid wat spannend het klinkt allemaal wel heel goed wat je verteld
    ik hoop dat je t snel aandurfd om te testen
    heel veel succes vast als je gaat testen
    en ik duim voor een super positieve test

    liefs mieke
     
  20. Niet meer actief

    Dat zijn ook precies de symtomen die ik heb, normaal gesproken heb ik een dag of 3 voor mijn NOD bruinverlies maar daar heb ik tot nu toe geen last van. Wel ben ik heel duizelig, hoofdpijn en krampen (ongipijn zeg maar).. :D
     

Deel Deze Pagina