Heb net bloed overgegeven. Was hele dag al misselijk dus amper wat gegeten. Moest overgeven en het was alleen maar dik slijm met bloedm helderrood met stolsels enzo.. Is dat erg? Daarna kwam ineens mijn mandarijntje er uit (dat was t enige dat ik gegeten had daarvoor) Nu doet mijn keel pijn van het overgeven/maagzuur..
ik zou wel even de dokter bellen ja, of de hap. hoeveel ik ook heb gekotst deze zwangerschap, bloed zat er nooit bij!
bloed overgeven is niet goed nee..het kan ook zijn van geirriteerde slokdarm maar als jij hele stolsels overgeeft denk ik niet dat dat goed is nee....tch maar ff de hap bellen als ik jou was...
Als ik jou was zou ik ook gelijk de Hap bellen en anders gelijk naar eerste hulp rijden even laten nakijken!!
Hap als in huisartsenpraktijk? Ben nooit zo'n snelle beller, denk altijd zolang me hart nog tikt zal het wel meevallen.. Maar misschien wel beter om even te informeren. Heb namelijk sinds vrijdag niet meer overgegeven, dus overmatig overgeven lijkt me niet de oorzaak.. Ben wel al 2 weken verkouden en hoest veel, maar gister en vandaag was dat eindelijk een beetje losgekomen dus het hoesten deed geen pijn meer.. Kan het ook tot morgen wachten denken jullie?
hap is huisartsenpost!! ik zou ook even gaan. misschien is het een geirriteerde slokdarm ofzo maar ik zou wel gaan...
Ja echt? Het voelt zo overdreven.. Het was slijm met bloed, maar niet gemengd (dus niet roze) maar gewoon doorzichtig witte slijm en bloedstolsels er doorheen, helderrood.. hmmm ik twijfel, heb geen zin om te bellen terwijl er misschien niks aan de hand is..
was het veel bloed of beetje tussen je slijm door? heb je misschien al veel last van de keel gehad en of griep? Misschien een rauwe/beschadigde keel/ontsteking ergens...maar zou toch even bellen ja!!! want wij kunnen dit ook niet zien... zekere voor het onzekere nemen ookal lijkt het niks! sterkte
Heb geen griep gehad maar ben al 2 weken verkouden en heb veel gehoest de afgelopen week. Maar juist sinds gister en vandaag is het slijm een beetje losgekomen dus deed het hoesten geen pijn meer. Het slijm met bloed was ongeveer 50\50 zeg maar, en t deed heel veel pijn toen t er uit kwam..
Tja je weet pas als er wat aan de hand is als je belt. De meesten hier zijn geen dokters.... Je kan toch gewoon bellen en dan overleggen. Ik zie het probleem niet zo. Neem aan dat jezelf ook wel weet dat bloed spugen niet goed is.
Is niet overdreven je kunt toch gewoon bellen?? Het wordt beoordeeld door de assitente als die het niet nodig vind wordt je niet uitgenodigd voor een consult. Maar ik zou wel bellen, maar moet je zelf weten! Suc6 iig!!
Ik heb ook bloed gespuugd bij de zwnagerschap, maar bij mij was het wel geirriteerde slokdarm door het overmatig spugen. Ik zou ook ff bellen, die mensen zitten daar niet voor niets en je betaald er immers voor...
Ja denk dat dat het dan is, alleen heb ik de laatste dagen helemaal niet meer overgegeven.. Wat moest je er aan doen? Niks zeker..
Nou dit had ik dus ook, door griep en ook veel overgeven... was mn keel geirriteerd...schrok mij ook wild en heb ook gewoon gebeld hoor! gewoon doen...
Bellen kan nooit kwaad. Waarschijnlijk komt het door het hoesten en is het allemaal geirriteerd maar neem het zekere voor het onzekere.
En wat zei je ha toen? Heb trouwens daarna wel gewoon hete soep gegeten, terwijl als het open is van binnen ik dat waarschijnlijk niet had moeten doen... Whoopsie te laat..
ja of het lijkt longontsteking!! ik zou toch maar eens gaan bellen als ik jou was!!! snap het probleem niet zo eigenlijk.....ik had allang gebeld....
Nou om heel eerlijk te zijn. Er zijn kosten aan verbonden en ik heb geen idee hoeveel. En heb het momenteel erg krap dus als ik dan 50 euro moet betalen omdat ik in de avond bel dan wacht ik denk ik liever tot morgenochtend..