En kijk dan eens onder de maan. Daar staat echt een mega grote ster En nee, het is geen vliegtuig, want het hangt er al minimaal 2 uur... Als je het vergelijkt met de andere sterren is hij echt gigantisch....Of zal het geen ster zijn? Iemand een idee welke ster dit is of als het geen ster is, wat is het dan?
Hey hij was mij ook al opgevallen alleen dan gisteren al en vandaag zag ik hem weer. wel een hele mooie
Ja, het was mij ook al opgevallen, erg mooi. De maan is ook al zo'n mooi sikkeltje nu. Is het niet de poolster?
Ik zag hem ook, toen ik Ruben op bed deed! Heb op mijn eigen slaapkamer nog even staan kijken...heeeeeel mooi!
Aha, dus gister was hij er ook al dus....Niet gezien...Mijn zoontje zei het vanavond tegen me, "kijk eens mama, onder de maan. Wat is dat?" Tja, een ster, maar wel een hele vreemde..Normaal staat hij daar toch niet?
ik heb even snel rondgekeken op internet en het lijkt er op dat het venus is die je kunt zien. http://nl.wikipedia.org/wiki/Venus_(planeet) kijk maar eens naar het plaatje rechtsonder
Inderdaad erg mooi gezicht. Het is zo prachtig helder buiten Poolster is het volgens mij niet, die staat in het verlengde van de steel van de grote beer. En volgens mij staat deze ster juist aan de andere kant.. Grappig dat het bij meer mensen was opgevallen. Dan is het in ieder geval niet iets wat altijd zo was en nu pas door mijn opgemerkt wordt..
zie niks onder de maan. tis geen grapje toch haha trap daar ook altijd in vandaar. zei wel iets maar volgens mijn is dat het lichtje van de mast die daar staat. en anders wow haha
Ja, hij word ook steeds feller, ik heb dat ding al een paar weken in mijn vizier. Was eerst een klein stipje ver weg, en word steeds groter. Echt prachtig he?
Nee, ècht geen grapje Denk dat dat lichtje wat je ziet echt datgene is wat wij ook allemaal zien... Babsie, ik denk dat het inderdaad venus is. Thanks voor het opzoeken Leuk hoor, het is me nooit eerder opgevallen..