Opnieuw zwanger? Spannend!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door New miracle, 31 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Hi dames..
    Het is een hele spannende tijd...Ik had het gevoel dat ik mijn eisprong toch ongeveer twee weken na mijn miskraam gekregen had. Mijn cyclus is normaal ongeveer 28 dagen en heel regelmatig. Nu dacht ik dat het misschien heel anders zou zijn. Vrijdag 3 januari begon ik bruin te verliezen en vanaf 4 januari verloor ik heel veel helder bloed. Op 7 januari verloor ik het vruchtje. Dus ik hou 4 januari aan als eerste dag. Ik had het gevoel dat ik tussen woensdag 14 en zondag 19 januari een eisprong had grekregen. Ik voelde mijn eierstok regelmatig tussen deze dagen.
    Ik ben de laatste week ontzettend moe en misselijk!! Nog erger dan toen ik in december zwanger was...maar geen opgezette borsten?? Ik voel me echt zwanger. Ik ben zo vaak misselijk...werken is een ellende aangezien ik ook regelmatig naast iemand in de auto zit.
    Ik hou als NOD 1 februari aan...tis een gokje natuurlijk maar ik zou er niet ver vanaf zitten.
    Nu heb ik afgelopen woensdag een testje gedaan met mijn ochtendurine. Die was negatief...al zag ik en alleen ik een heeeeeel licht lijntje...of was dat een verbeelding?
    Nu dacht ik gisteren...ik doe weer een test en dan na mijn werk...om 17 uur. Zie foto...ik was niet verrast want mijn symptomen zijn veel extremer dan de laatste keer. Ik hoop dat het goed zit..ik ga morgenochtend weer testen.
    Kan het binnen een dag al zo verschillen? Woensdag zag ik bijna niks en een dag later wel. Waarschijnlijk dat je dan net boven de grens zit en de test het kan zien?
    Pfff vind het allemaal heel spannend.
    Een week na mijn miskraam had ik nog een positieve test...toch kreeg ik een eisprong.

2. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte! Wat fijn dat het alweer zo snel raak is.

3. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Dankje! :)

4. maartje25

maartje25 Niet meer actief

nogmaals van harte!! :D

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

6. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Dank jullie!! Wel erg spannend hoor!

7. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Gefeliciteerd!!

8. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Wow, fijn zo snel weer een positieve test.
    Gefeliciteerd!

9. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Dankje!!

Vandaag een afspraak gemaakt voor de eerste echo. Dit zal zijn op 27 febr. Beetje vreemd om weer te bellen, maar natuurlijk wel super!
    Vandaag weer een testje gedaan en hij is weer donkerder dus dat voelt goed.

Ik wil jullie ook heel veel succes wensen!! Hoop dat jullie een klein schatje kunnen verwelkomen in 2014!!

10. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hoihoi!

Ik vraag me af hoe het met je gaat?! Hoe is t met de "klachten" ;)

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina