Ik had mezelf nog zo Voorgenomen niet meer voor nod Te testen Vorige maand 1 ste ronde week voor nod positief mk met 4 weken Of eigenlijk foute innesteling Nu 5 dagen voor bod toch weer getest O ik heb er zo n spijt van Heb twee testen gedaan vandaag en allebij tuurstreep Pffff gaan we weer waarom is die test drang zo groot !!! Zien jullie het ook ???
Ik weet over paar dagen weer testen En kan dus weer nog alle kanten op Daarom heb ik ook zo n spijt van Jullie kunnen niks voor me doen maar wou het toch effe kwijd
Thanks meiden voor het kijken Oeiiiii wat doe ik mezelf weer aan hahahaha Die spanning , ! Lief dat jullie voor me duimen 👍
Zeker zichtbaar! En ik denk dat t bij mij precies hetzelfde zal gaan hahahaha mocht het deze keer gelukt zijn
Thanks O zo spannend dit weer Dhml had jij ook vorige maand mk gelijk met mij he volgens mij ??? Zal ook voor jou duimen
Ik zie hem ook en heel herkanbaar zo ben ik ook al weer dagen aan testen meg tuurstreepjes en voor de nod Die testdrang... Hebben veel last van vrees ik haha
Jeetje ik had niet gedacht dat iedereen het zou zien 😊 Super ik ga heel hard duimen 😁