Hallo, ik heb een vraag: ik heb afgelopen vrijdag (als het goed is) mijn eisprong gehad. Ik heb nu al 3 dagen dat ik s ochtends niet wakker kan worden. Het is echt een ramp, ik slaap gewoon door. Moet op een gegeven moment zodar ik even mijn ogen open het bed uitrollen anders slaap ik zo weer een paar uur. Ik moet zeggen dat ik vandaag al ietsje beter uit bed kon dan de afgelopen 2 dagen. Maar het was vandaag weer half 11 voordat ik eruit kwam (en mijn moeder belde om te checken of ik wakker was). Ik heb haar wel verteld dat ik zoveel slaap nodig heb, maar ze weet niet dat we proberen zwanger te worden. 3 dagen geleden had ik ook een raar gevoel in mijn maag. soms misselijk, soms gewoon vreemd, maar niet zoals het hoort. Ook af en toe lichte buikpijn, soms een "zwaar" gevoel in mijn buik (weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven) en als ik me een beetje uitrek dan voel ik onder in mijn buik , tja net of ik iets een beetje oprek, steekt dan een beetje. Ik heb ook op een ander forum deze vraag gesteld, want ik ben zobenieuwd of dat dit kan betekenen dat ik zwanger ben. Ik weet dat een test alleen de uitkomst kan geven, maar ik ben zo benieuwd of iemand het herkend en denkt dat het wel eens zou kunnen. een vriendin van me is nu 20 weken zwanger en die zei dat er best wel vrouwen zijn die zich al vreog anders voelen. Ik wacht op een reactie. Mejon 24 jaar (ronde 5 1ste kindje)
En vervelende is dat pas 28 april mijn NOD is. dus ik moet nog 8 dagen wachten. echt een ramp zeg. ik ben ook zo ongeduldig!! Wil het zo graag.
Het is wel heel vroeg maar het kan volgens mij wel. Al lijken veel symtomen die je in de vruchtbare fase hebt veel op zwangerschapssymptomen, net als dat je je dan ook vaak voelt alsof je bijna ongesteld moet worden. Nogmaals het kan maar het zegt op dit punt nog erg weinig, nog even afwachten dan maar
Op 3 april heb ik heel duidelijk mijn ei gevoeld, voor de eerste keer!! Ik voelde me vanaf 6 april totaal anders. Rommelende darmen, soort van vlinders, tranende ogen, vetter haar,(na 1 dag al) puistjes (die ik nog nooit gehad heb)en misselijk. En kreeg steeds dezelfde droom, namelijk dat ik op mijn verjaardag aan het bevallen was en mijn huis zat vol visite. Dus toen heb ik er maar een testje tegen aan gegooid 3 dagen voor mijn nod en die was +++++++++ Dus ja ik denk en weet zeker dat sommige vrouwen het meteen al voelen vanaf de bevruchting!! Want als ik via de calculator terug kijk zou ik de 8e de innestedag hebben. En niet bij iedereen is hij op dezelfde dag toch??
Oh kijk, dus het kan toch!!! ik zal kijken hoe lang ik het nog vol kan houden. moet anders nog 8 dagen wachten, maar misschien dat ik het toch een paar daagjes ervoor al probeer. ik vindt het ook vreemd dat ik die pijntjes en steekjes voel, want normaal heb ik dat nooit. wel als ik ongi ben (1ste dag)maar daarvoor niet hoor. bedankt.
ik had ook gelijk na de eisprong dat ik last kreeg van vetter haar en pukkels. ook als ik me uitrekte dan kreeg ik een steek onderin de buik alsof je iets verrekt. dat heb ik nog steeds. na een week begon de misselijkheid en slaaptekort. toen wist ik al dat ik zwanger was en heb voor mn nod ook positief getest. ook had ik last van mn stoelgang. gelukkig is dat voorbij en de misselijkheid ook. Ik zal voor je duimen, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden als je het te graag wil. PRMD ff een vraagje voor jou? wat betekenen die 7*? sorry dat ik het vraag.
hmm begin januari was ik ook heel humeurig en moe en misselijk enzo dat was al vrij direct na waarschijnlijk mijn eisprong werd 2 weken later ook niet ongesteld echter.. de maand erop wel weer dus denk dat het toen echt wel wat is geweest.. en dat je dat dus dan ook al heel vroeg kan voelen je lichaam reageert natuurlijk meteen
Hoi Diana, Grappig dat ook jij al meteen het gevoel had dat je zwanger was. Zo zie je maar weer dat het wel zeker kan!!! En 7* sterretjes zijn helaas 7 miskramen voor dit nieuwe wonder. Ik hoop zo dat deze zwangerschap wel uitgedragen mag worden. Ik weet zeker dat mijn engeltje haar 7 broertjes/zusjes bij zich heeft. Groetjes
ik denk dat dit engeltje al het goede van de andere engeltjes in zich heeft ze heeft tenslotte al die tijd goede eigenschappen kunnen sparen vind je het niet doodeng om zwanger te zijn nu dan trouwens? ik was in januari al bloednerveus.. continu zegmaar en dat was de allereerste keer ooit dat ik serieus dacht zwanger te zijn dus zonder *tjes nog ook
Ja ik ben echt bloednerveus. Ik ben ook bang dat het weer mis zal gaan, maar daar gaan we niet van uit. Deze keer heb ik het mijn schoonvader ook meteen verteld, want ik vind het niet prettig om allleen de vreugde en eventueel verdriet te dragen. 8 mei ga ik naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of het deze keer wel goed zit. Dus tot die tijd kan ik niet echt genieten, ik probeer het wel hoor!! En met mijn engeltje bedoel ik mijn overleden dochtertje.....Het tweelingzusje van mijn zoontje mocht helaas niet bij ons blijven. En ik weet zeker dat zij nu met al haar broertjes/zusjes samen is. En op een dag zullen we allemaal weer samen zijn. Dus ja ik leef nu van dag tot dag met mijn zwangerschap en durf nog niet echt vooruit te kijken. Ik ben er heel gelukkig mee, en hopelijk mag ik dit wondertje wel in mijn armen sluiten.
pff vind het toch heel wat waar je doorheen moet hoor! je zou het bijna gaan opgeven gelukkig weet je inmiddels dat het ook goed kan gaan!
er zijn ergere dingen in het leven. En we hebben tegen elkaar gezegd dat 2006 het laatste jaar is dat we het proberen, daarna stoppen we ermee. En volgens mij hebben de zwemmers dat gehoord, hihihihi
Bedankt voor jullie reacties. Ik moet zeggen dat het gevoel in mijn maag anders is. minder, maar nu heb ik vaker dat ik een wat opgeblazen gevoel heb en soms "boertjes" moet laten en dan heb ik soms (bijna) dat het omhoog komt (maagzuur). Verder heb ik soms ook nog die steekjes (net of ik ongi moet worden). ik moet zeggen dat ik er minder op probeer te letten, omdat ik bang ben dat ik me anders te veel op dingen ga focussen en het me dan aanpraat. Mijn stoelgang verloopt ook wat anders. Ik heb nu best regelmatig dat ik echt het gevoel heb dat ik moet, maar dan komt er niks. dan kan het best een dag (of 2, 3) duren voordat ik wel kan. En ik had ook 1 dag last van erg jeukende tepels?????!!! Ik weet wel dat ze pijn kunnen gaan doen, maar jeuken?? Mejon
ben nu twee dagen over tijd volgens me cyclus gisteren voelde ik me een beeje misselelijk kan het eindelijk zo ver zijn of ben ik te vroeg met juigen wil het zo graag maar door dat ik een inplantaat erg lang heb gebruikt heeft het wel een jaar geduurt voor dat men cycles normaal liepwil gewoon efe afwachten want het kan zijn dat het te vroeg is om te testen
hnm volgens mij kan je met een onregelmatige cyclus nog steeds zwanger worden kost alleen wat meer moeite als ik het allemaal goed begrepen heb dus
Ik heb dat nu ook wat jij beschrijft. Volgens de site van predictor heb ik vandaag mn innesteldag...weet niet of dat klopt, maar had gister en vandaag. ook wat last van mn buik..af en toe steekjes onderin. Een soort spierpijngevoel in mn borsten wat er eventjes is en dan weer weggaat. Erg moe sochtend en chagerijnig.... ik vraag me ook af... zal het? Ik moet volgende week zondag ongesteld worden, duurt nog zolang......Ergens ben ik ook wat bang.....misschien beeld ik het me allemaal wel in... CharlotteM