Ik ben al een jaar bezig om zwanger te worden en tot nu toe niets... Ik testte altijd met Clearblue, maar had van een vriendin 1 Kruidvat test gekregen. Vandaag DPO 12 en ik kon het niet laten om de test te doen. Tot mijn schrik is het verticale lijntje ook een beetje zichtbaar. Ik heb wel rug- en buikpijn dus ik weet niet wat ik ervan moet denken. Helaas heb ik ook geen andere testen in huis dus kan nu verder niets doen. Wat denken jullie? Is de Kruidvat test te vertrouwen?
ik hoop het echt; het lijntje is wel in het echt iets minder blauw dan op de foto hoor... en hoe zit het dan met de rug- en buikpijn? iemand? help ik wil zo graag nog een test doen en ik heb niets in huis grrr
als een gek naar de apotheek gefietst. weer een test gedaan (merk apotheek). en deze test is negatief. ik vertrouw Kruidvat echt niet meer. shitzooi. ik ben weer niet handig met foto. hij zit op z'n kop. lege vlak hoort een lijn te zitten. boehoe.
Ik zie ook echt een lijn op de 2e foto. De kruidvat blerf bij mij omo wit toen ik niet zwanger was. Misschien zat er in de urine van de 1e test meer hcg. Morgen nog een testje wagen.
Zie deze foto! Ik durf het niet te hopen. Deze foto is nu wel later dan 10 minuten na het doen van de test gemaakt.