Ik heb een vraag. Heb altijd de yasmin pil geslikt en ben op verzoek van de huisarts overgestapt naar microgynon 30. Ik heb de eerste pil van de microgynon geslikt op de eerste dag na de laatste yasmin pil. dus de stopweek overgeslagen. Ik ben begonnen met de microgynon op 17-7. Op 23-7 hele dag overgegeven daarna diaree gehad (2 dagen) Op 9-8 ongesteld geworden. Een dag later dan ik had verwacht, ook erg lichte menstruatie. Kort van duur, na 3 dagen alweer over. Op tijd weer begonnen met een nieuwe strip. Ik zou dus niet zwanger moeten kunnen zijn, lijkt mij. Maar ik voel me wel anders, vaak hoofdpijn, raar gevoel in onderbuik, vaker plassen, meer trek, emotioneler dan anders etc. Ga dus nu toch erg twijfelen. Kan ik nu al een test doen? Ik heb nog 6 pillen in mn strip of zal ik het afwachten? Alvast bedankt voor je reactie.
Hallo, Mocht je eisprong toch plaats hebben gevonden door het ziek zijn tijdens de pilgebruik is het lastig op te maken wanneer dat dan precies plaats gevonden zou hebben. Je zou verwachten tussen 23 sept en 9 augustus. Je zou nu alvast een test kunnen doen. Is deze negatief wil ik je adviseren om de test nogmaals te doen rond 10 september (niet eerder). Is deze dan nog steeds negatief mag je ervan uitgaan dat je niet zwanger bent. Succes! Groetjes Gea