hoi iedereen Zit ongeveer 2 dagen voor mijn nod, maar kon niet wachten en heb er eentest tegen aan gegooit.Het tweede lijntje was eerst heel vaag, moest het in het licht draaien om het te zien.Later was het al duidelijker, maar het is een dun lijntje.Geld dit wel?Wat denken jullie? groetjes mowie
ja die was ik dus net aan het lezen.Je wilt graag een duidelijke vette streep he.Had jij je nod dag al gehad? groetjes mowie
nee nog niet gehad als ik trouwens niet zwanger ben dan moet ik over ongeveer 4 dagen ongi worden groetjes
dus jij bent ook zo ongeduldig ha ha.Er zit dan niks anders op dan toch maar een paar daagjes wachten he.Ik heb vrijdag mijn nod dag, maar weet bijna wel zeker dat het raak is, maar je wilt toch graag bewijs he.
@Kikkert.... je mag de testen niet later aflezen dan 10 min, vanwege indroging.. @mowie..ik hoop het voor je meid! Kun je geen foto maken? Kunnen we meezwijmelen
niet later als 10 minuten aflezen want dan is vaak wel een tweede streep zichtbaar terwijl het niet zo is
Ik had binnen 10 minuten ook een heeeeel vaag streepje. En hij werd later steeds duidelijker. Ik kon het eerst ook niet geloven, maar het is toch echt zo! Ik heb trouwens na NOD getest. Mowie en Kikkert: heel veel succes!
bedankt voor al jullie antwoorden, echt leuk al dat meedeleven.@ Marije 1980at had ik dus ook zo'n vage test.Moest het in het licht draaien om het goed te zien, maar zo'n 10 minuten later wel een duidelijk, maar wel smal streepje.Ik doe zaterdagmorgen nog een test, maar weet eigenlijk al wel zeker dat het raak is. Hmm wat de foto betreft ik ga even mijn best doen, maar weet nog niet hoe dat allemaal werkt.Een momentje! groetjes
hey mowie morgen doe ik voor de zekerheid nog ff een testje. groetjes ps in mijn foto album staan nu wel foto's
Dat had ik ook ik zag het pas toen ik in het daglicht keek,ik had hem al bijna in de prullenbak gegooid.
whaaa de foto raakt door de flits steeds overbelicht en het is hier te donker.En nu niet lachen met z'n allen Ik probeer het morgen wel weer of ik ga een nieuwe test doen. En nu ga ik ook eerst es op bed, zit er al weer veel te lang achter.Hoezo verslavend weltrusten iedereen groetjes mowie Ps @ vales weet jij al meer dan of je zwanger bent?
o sorry, zie nu pas je banner, jouw wonder is al geboren!Nog gefeliciteerd natuurlijk, hmm geeft wel goede hoop!
Dank je wel En hopelijk zit er nu ook een klein wondertje in jou buik. Ik hou je in de gaten ben erg benieuwd