hoi allemaal ik ben de hele week al aan het testen maar krijg geen knaller. wel is de test van vandaag en gister een stuk duidelijker als de anderen. gister wel ander slijm gehad en temp cd13 36.5, cd 14 36.2, cd 15 36.6 en vandaag cd 16 36.4????? wel hebben we regelmatig geklust maar wat vinden jullie? bingo?
Het kan, daarom is het echt verstandig om 2 uur van te voren minimaal te drinken... Maar als ik je ovulatietesten zo zie moet je eisprong nog komen, wat is je normaal cyclus? is dit de eerste keer dat je ovulatietest gebruikt?
Mijn cyclus duurt 29 dagen. Ja is de eerste keer met ovulatietesten. Dus zo ie zo allemaal even uitproberen.
Zou nog even doortestten Positief is hij nog niet, zou 2x per dag gaan testten om je piek niet te missen... Denk dat het niet lang meer duurt of je eisprong komt eraan
Je piek was dan denk ik gisteren. Bij mij werden ze ook vaak niet donkerder met de witte testen van Sensitest, maar dat betekent dat je ei na gisteren 24/48 uur later komt dus voor de zekerheid nog even aan de gang
Hoi Sabine, naar mijn idee heb je nog geen positieve test gehad. Al kan ik er natuurlijk helemaal naast zitten, aangezien elke ovulatietest weer anders is. Hierbij een positieve ovulatie test van mij:
Misschien dan toch meid! Hij is aanzienlijk lichter! Nou dan wordt afwachten, maar zou voor de zekerheid nog wel even doortesten. Heb je stabiele cyclussen of gaat het op en af?
Mijn cyclus is redelijk stabiel 30,28,29 bij 30was ik net gestopt met de pil. Heb de testen niet op de zelfde tijd genomen, kan een uur tussen zitten. Is dat erg?
kan zijn dat je test positief werd nadat je gister heb getest kan ook bv dat hij vannacht knalde de test Zou zeker nog klussen vanavond als je gister toch je piek heb gehad Ik zou ook zeker nog even doortestten...
De witte LH testen van sensitest zijn lang niet zo gevoelig als de groene. Met de witte test had ik altijd eerst een paar dagen geen streepje dan 1 dag zo'n streepje als TS en dan de dag erna weer niets. Met de groene LH test van sensitest had ik elke dag donkere streepjes en 1 dag een streep donkerder als de controlestreep. Ik vond deze testen uiteindelijk niet zo fijn omdat ze me altijd aan het twijfelen maakte. Die witte was gewoon 1 dag duidelijk (hoewel niet altijd donkerder als de controlestreep) en daarna niet meer.
Had dezelfde testten als jou Uit het niets een knaller smiddags en volgende ochtend negatief Dus nog geen 24 uur positieve ovulatietest gehad.
Bij mij deze ronde ook zo. Op de dag van de knaller 3x (12u - 15u - 21u) getest omdat ik het niet kon geloven terwijl ik de vorige rondes soms tot 4 dagen knallers had. Had ik op de dag van de knaller niet gestest in de namiddag en avond had ik ook mijn piek gemist. Kan dus wel degelijk...