chlamidia

Discussion in 'Zwanger worden' started by benga, Apr 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. benga

benga Lid

Mar 29, 2006
    5
    0
    0
    secretaresse
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag aan jullie vorig jaar is er bij chlamidia ontdekt nu hebben mijn vriend en ik daar een kuur voor gehad. En het was weg na deze kuur. Nu ben ik sinds maart na een ander ziekenhuis het umcg en daar hebben ze weer een test gedaan voor chlamidia kan het zo zijn dat ik het weer heb? Want sta op de wachtlijst voor een operatie om mijn eileiders schoon te maken maar moet aankomende dinsdag naar een andere gyn zou dit zijn voor de chlamidia test? Ik ben zo onzeker. Wie heeft er ervaring met het procedure van het umcg?

gr. Sabrina

2. sim

sim Niet meer actief

hee meis, wat vreselijk die onzekerheid. ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb wel eens gehoord dat als je eens chalmidia heb gehad je daar later nog bepaalde antistoffen van in je bloed kunt terugvinden, maar dit weet ik niet zeker. als ik jou was zou ik even bellen naar die andere gyn om te vragen wat ze precies willen doen en dat je nu alleen maar onzeker voelt en er steeds aan loopt te denken, kan me voorstellen hoe onzeker je daar van word.heel veel sterkte (hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt)

3. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hoi benga,
    volgens mij heb je idd blijvend antistoffen in je bloed! (net als bij rode hond, rubella, waar je als het goed ook op getest bent) maar volgens mij kunnen ze ook zien of het een actieve infectie is of niet.... en jij bent er al voor behandeld! misschien controleren ze je wel extra op verklevingen ed.
    sterkte!
    liefs elfje

4. sim

sim Niet meer actief

ps, misschien is zo'n chlamidiatest wel standaard voor zo'n operatie, heb je bepaalde syptomen dat die wijzen op chlamidia?

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ook bij mij worden de eileiders doorgespoten , en ook ik heb een chlamidia test gehad ...dus ik denk dat dit standaard is
    liefs asjuh

6. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik heb 3 weken terug een Laparascopie gehad waar ernstige Endmetriose is ondekt, maar teveel littekenweefzel en een verstopte eieleider word ik voor de zekerheid ook op Chlamydia getest.
    Via het bloed en een uitstrijkje word er bij mij dus erop getest omdat de gyn dus de vermoeden heeft dat het misschien Chlamydia kan zijn.
    Vrijdag krijg ik het te horen als het idd zo is.
    Volgens mij is het inderdaad standaard aan het worden dat je op Chlamydia word getest.

Groetjes Anna.

Share This Page