dank je wel allemaal en jullie horen het morgen, begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hahaha....
pfff spannend hoor. Door iets verkeerd te tellen gewoon nu al mogen testen! Ik duim voor je. Even een vraagje aan degene die hier ook lezen. Zijn er meer mensen die al voor hun NOD testen omdat je volgens de test al vier dagen voor die tijd kunt testen?
Nee ik doe dat niet. Het komt toch wel vaak voor dat je positief test en dan toch ongi word, dat risico wil ik niet nemen.
nou dames, ja klinkt weer heel dom van me, maar ik haal straks wel een test, terwijl het niet eens tijd is om te testen, maar mijn 6e zintuig zegt dat ik zwanger ben.... bij mijn dochter ging het precies zo ook gelijk na het actieve klutesen gelijk daarna een test gehaald, nou en rose dan rose met een plus kon niet... xxxje
Hoi Dame, Allereerst van harte gefeliciteerd! Super voor je hoor. Maar ik lees dat je vorige maand al een streepje zag, misschien ben je nu dan al wel ruim 8 weken zwanger! ? Mijn moeder was namelijk ook de eerste 3 maanden van haar zwangerschap ongi geweest (maar die wist dus niet dat ze zwanger was). Want is toch best gek dat je vorige maand ook een streep had? Heel veel succes en geniet er van! groet Snoozie
ja, dat was een heel licht streepje en toe was ik 2 dagen overtijd, hoe weet ik nu of het dan 8 weken is, ik ben wel aangekomen afgelopen maand
ik weet het niet...zo'n dik streepje lijkt me wel te dik voor pas 4 weekjes zwanger... GEFELICIFLAPSTEERD trouwens! Als ik jou was nam ik alvast contact op met de vk. Als je uitlegt hoe en wat, willen ze je misschien al wel eerder zien... Veel succes en plezier natuurlijk!
Gefeliciteerd! Enne misschien ben je inderdaad al verder...met Lindsey had ik ook wat bloedverlies en dacht daardoor dat ik niet zwanger was maar was het dus wel! Spannend
Dame: Van harte gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten. Ik zou als ik jou was ook contact zoeken met de vk. Wie weet kan je al gauw terecht voor een echo. Ik hoop het voor je! Liefs