Ja Dame, Probeer alvast een afspraak bij een vk te maken en leg het verhaal uit (zeker als je ook iets aangekomen bent). Misschien krijg je dan al wel een echo! Jeetje, wat spannend zeg! hihihi, ik leef helemaal mee Groet Snoozie
Allereerst gefeliciteerd! Toen ik niet wist hoelang ik al zwanger was, kreeg ik dezelfde dag nog een echo! Gewoon eerst naar je huisarts bellen en je meteen door laten verwijzen! Succes!
nou dames, voor iedereen die zwanger is wil ik bij deze even feliciteren.... super voor jullie alleen voel ik me vandaag niet zo super, jezus zeg wat een verschrikkelijke baaldag... ik ben zo moe zo moe, maar je even lekker zitten op de bank zit er nie in..nee want ben net een taxibedrijf met ophalen en brengen, de middag is zo weg, heb nog een uurtje en moet de hele kamer door... nou ja ik zal wel zwanger zijn dacht ik, en ja over een week kan ik pas testen, alleen dat 6e zintuig van me zegt, doe nu een test, alleen dat 6e zintuig werkt bij mij niet... want NEGATIEF, nou kan er ook nog wel bij... ik kan vandaag alleen maar zeggen bah bah bah.. xxxxjes
Woehoe!Van harte gefeliciteerd! Kan niet wachten tot er bij mij twee van de strepen staan, maar ik moet nog een paar dagen geduld hebben...
Lieve sarientje, Je kan pas over acht dagen testen. Laat je niet ontmoedigen, maar ga er ook niet teveel vanuit dat je wel zwanger bent, want dan wordt het een grote teleurstelling. Probeer nog langer te wachten, test pas over acht dagen. Duim met je mee, dat je dan gewoon zwanger mag zijn.
he mama van maud... bedankt voor je lieve woorden,,,, maar nog eens een vraag aan wie dan ook.. de testen van de kruidvat zijn die net zo goed? xxxjes
Ik heb gisteren negatief getest, maar nog geen ongi gezien.. Kan ik dan vandaag al een nieuwe test doen, of wachten tot morgenochtend ivm verdubbelen HCG?
Zou wel een actie zijn zeg... 'Kan ik al testen' en dan gewoon acht weken zwanger zijn... Gefeliciteerd!
nou ik hoop eerlijk gezegd dat ik nog maar 4 weken ben, anders zijn de eerste 8 weken al om voordat ik het wist, maar volgende week een afspraak en dan weten we het zeker ps: heb stiekem weer een test gedaan en die was ook VET positief, kan het allemaal nog eventjes niet geloven