Zou ik persoonlijk mee stoppen (https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/o/oxazepam#zwangerschap) Doe je dit wel in overleg met je arts/VK/gyn of zo?
Ja! Heb vorige keer zelfs eind van mijn zwangerschap slaappillen geslikt de laatste 2/3 weken. Op aanraden van gyn Viel ook onder de pam groep. Nu pas 2 keer een half tabletje gebruikt in Mn zwangerschap
Oké dan is het goed . Maar dan vind ik het persoonlijk nog steeds niet heel correct om hier te zeggen dat het "gewoon kan" want het wordt ik beginsel wel afgeraden.
Het ging over het feit dat ze nog geeneens wist of ze zwanger was op niet. Als het nog een klompje cellen is maakt het echt niet uit als je het 1 keer bij het vliegen neemt. Dus nee de vk zal ook antwoorden dat het geen kwaad kan. Ik heb genoeg alcohol genuttigd en toen bleek ik zwanger. Geen probleem zei de vk want dat komt echt nog niet bij de baby terecht zo vroeg.
Hey ik wil iedereen super bedanken voor de reacties en het mee denken. Helaas ben ik toch ongi geworden. Ontdekte het vanmiddag. Helaas op naar de volgende ronde weer.