Lieve mama's. Ik heb al een aantal dagen flink hoofdpijn. Ook ben ik na de bevalling van mijn zoon ( 7 maanden Geleden) niet ongesteld geweest. Kan logisch zijn want ik heb pcos. Wij vrijen altijd veilig maar omdat ik zo'n hoofdpijn had toch maar een test gedaan. Ik schrok me rot, volgens mij is deze echt positief. Wat zijn jullie ervaringen met de action testen? Groetjes een geschrokken mama.
oh jee, ik zie ook een duidelijk streepje, aan je verhaal te lezen was dit niet helemaal de bedoeling? Moet er wel bij vermelden dat ik mij vorige maand ook een zeer geschrokken moeder voelde na een positieve action test, andere testen bleven gelukkig spierwit. Dus zou voor de zekerheid nog een testje doen als ik jou was!
Ik vind je test er vreemd uit zien, je controlestreep is niet mooi strak, is dese al heel erg opgedroogd? Ik zou een nieuwe test doen en deze binnen de gestelde tijd aflezen ( en een predictor kiezen )
Ik had er net ook een gedaan alleen heel veel gedronken en ook licht een streepje maar moeilijk op de foto te krijgen. Ik ben een beetje in paniek moet ik eerlijk zeggen.
oei dat is schrikken ja, als je zo'n test ineens in handen hebt. Vind hem vrij duidelijk. Maar zou idd een predictor early doen.
Ik zie wel de hele duidelijke streep, vindt het alleen een gek streepje... Zou morgen ochtend nog eens voor de zekerheid testen. Zoals ik het lees niet gepland, ofwel? Dus lijkt me zeker even schrikken.
Nee Nee niet over de datum. Al snel een streep te zien. Daarna kids op bed gelegd en een foto gemaakt.
Controleren jullie trouwens de anticonceptie niet na t vrijen? Dat deden wij echt altijd, mocht er rrn lekke tussen zitten dan kon ik direct een morning after pil nemen indien nodig
Ik vind het een vreemde test! Controle streep heeft niet de correcte kleur en de kleur van de test streep lijkt me grijs?