2,5 halve week heb ik een miskraam gehad. Woensdag heb ik een echo gehad en alles wat schoon. Vandaag in de ikea op de wc (uiteraard weer op zo'n plaats) had ik ineens veel bloed met weefsel/stolsels. Op de echo was wel te zien dat mijn baarmoederslijmvlies weer dikker werd zei de arts. Ben ik al ongesteld? Eisprong? Snap er niks van.
Sterkte met de verwerking van je miskraam. Heel vervelend, zeker op een openbare plek! Als je zeker schoon bent dan zouden het normaal gezien geen "resten" kunnen zijn. Heb je nog gebloed vandaag of is het daarbij gebleven? Hoe voel je je voor de rest? Het kan natuurlijk wel dat je terug je maandstonden hebt, maar lijkt me beetje snel (ben natuurlijk geen dokter!!). Misschien nog eens contact opnemen met de ha? Normaal gezien kunnen ze in je bloed wel zien of er terug een eisprong is (geweest) of niet.
Verder meer bloed. Voor de zekerheid heb ik nu een tampon gebruikt. Het lijkt mij ook te snel om ongesteld te zijn. Ik voel me heel slap, hoofdpijn, chagrijnig, etc. Wat wel lijkt op een ongesteldheid maar het kan niet. En een eisprong hadden ze denk ik moeten zien op de echo. Mijn eierstokken zijn ook bekeken.
Jeetje wat een verwarring dan. Het lijkt mij ook te vroeg voor ongesteldheid, maar ja je lichaam kan vreselijk van slag zijn na een mk. En natuurlijk zit je nu met het paasweekend, of kun je ze evengoed bereiken om wat informatie te krijgen? Sterkte met verwerken.
Heb de gynaecoloog toch geveld. 'een soort van menstruatie ' zei de coarts. Heel duidelijk.... Ze vroeg eerst wat nu mijn vraag was haha. Nouja, leek me duidelijk toch? Bloedverlies 2 weken na miskraam? Pfff