kan ik alsnog zwanger zijn??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 27 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal,

    ik ben hier net nieuw dus even voorstellen he?
    ikben renate en ben 28 jaar.

    ik heb een vraagje,
    ik heb op 8 juni jl een testje gedaan omdat ik 3 dagen overtijd was en die was positief,15 juni een miskraam gehad en ben 20 juli pas weer ongesteld geworden dus was een week overtijd,nou ja ongesteld kan je het niet noemen,heb maar 1 dag een beetje bloedverlies gehad en savonds bruine afscheiding,maar heb getest en negatief dus het zo gelaten.
    Nu is het zo dat ik meer witvloed heb als normaal,heb blauwe aders over me borsten lopen en dat heb ik normaal nooit,tenminste niet dat je ze ziet,ben met vlagen misselijk,duizelig,en....mijn temperatuur was voor die ene dag bloedverlies gezakt weer naar me normale temp die is 36.6 en nu vanmorgen was mijn temp 37.4 is er eventueel een kans dat ik alsnog zwanger kan zijn????mijn buik is ook opgezet en voel af en toe wat stekerig gevoel en mijn borsten voelen zwaarder aan.
    ik hoop te horen wat jullie hiervan denken want ik durf haast niet meer te testen!!!!!
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Het zou best wel es kunnen dat je toch zwanger bent, ik durf het natuurlijk niet met zekerheid te zeggen. Het enige wat er anders opzit is nog eens een testje te doen.
     
  3. Kubus

    Kubus Fanatiek lid

    6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou toch een testje wagen, alleen dan weet je het zeker! Als je naar jouw idee niet echt ongesteld bent geweest omdat het maar 1 dag geweest is zou het natuurlijk kunnen. De symptomen kunnen zwangerschapssymptomen zijn maar kan ook door de warmte komen dat je bijvoorbeeld duizelig en misselijk bent. Maar omdat je ook andere symptomen hebt zou ik gewoon even testen!

    Liefs,
    Tijgetje
     
  4. shelde

    shelde Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Spannend zeg!
    Ik zou ook nog even een testje doen! Dan weet je het tenminste zeker!
    Succes! :D
     

Deel Deze Pagina