Na 1jaar en 8 maanden bezig te zijn mag het van mij wel en keer raak zijn. Ik had Deze maand een beetje opgegeven omdat we (dacht ik) te laat geklust haden. Ik had de laatste tijd een redelijk regelmatige cyclus van 26-27 ik zit nu op dag 29 maar de testen zijn negatief. Ik heb 1 keer eerder een cyclus van 29 dagen gehad (in januari). Kan het dan toch nog? Ik ben wel echt bang ongesteld te worden, zoals elke maand. Heb al 3 dagen krampen maar nog niks geen bloed gezien.
Als je niet zeker weet wanneer je eisprong is geweest, dan kan het zeker nog. Zolang je geen bloed verliest, is er nog hoop. Ik duim dat jouw lange wachten nu eens beloond mag worden!
Normaal voelde ik m'n eisprong en wist ik het wel zeker. Maar deze maand hebben we ons er minder mee bezig gehouden omdat we aan het verhuizen waren. Er is me niks opgevallen. Ik kan niet tegen deze onduidelijkheid, hihi.
Ik begrijp je angst heel goed. Afgelopen zaterdag was mijn NOD. Ik had en heb al een week lang zwangerschapsymptomen, maar ik blijf negatieve testen krijgen. Afgelopen zaterdag werd ik ongesteld dus ik dacht oke afgesloten hoofdstuk, maar het is maar heel wenig bloed geweest (wel helder rood maar alleen met afvegen). De symptomen blijven en mijn menstruatie is nu over. vanmorgen weer getest maar weer negatief...ik word gek van mijn lichaam...
Helaas kan je eens een uitschieter hebben in je cyclus. Kijk maar in mijn onderschrift. Zo had ik ook opeens een uitschieter van 35. Ik hoop voor jullie dat het bij jullie een mooie reden heeft en dat jullie toch gewoon zwanger zijn. Kun je geen bloedonderzoek aanvragen?
Ik wilde net zeggen, het kan zeker nog. Ik had deze maand ook voor het eerst geen pijnlijke eisprong.. Balen dat je ongesteld bent geworden, dikke knuffel voor jou (hopelijk is het snel raak meid).