Hoi allemaal! De titel van mijn topic zegt het al: ons meisje is nu een jaar en 3 weken oud: is het het beste om het vlees voor haar te blijven koken, of mag je het nu ook braden? En mag dit in 'gewone' braadboter, of is er een speciale boter om in te braden wat beter is?
Ik heb vlees echt nog nooit gekookt (alleen voor in de soep).... lijkt me niet echt lekker. Lijkt mij dat je het gewoon kunt bakken, toch? Wij gebruiken standaard bakboter of roomboter.
Vanaf het moment dat ze vlees mee at, deed ik dit gewoon bakken, grillen etc. wat ik normaal ook altijd met vlees doe.
Ik heb nog nooit vlees gekookt voor mijn zoontje. Lijkt me ook helemaal niet lekker... Heb altijd alles vanaf dat hij vlees eet in olijfolie gebakken!
Ik bak ook het vlees meestal. Alleen kip kook ik soms. Wel let ik op dat het rustig bakt, dus geen zwarte randjes, of rauw vlees..
Gewoon meebakken met je eigen stukje vlees in olijfolie of bakboter. Is toch veel lekkerder. Wel opletten dat het goed gaar is en niet aanbrandt
Gewoon bakken! Koken van vlees vind ik zoiets raars (maar das persoonlijk) en ik gebruik altijd croma!