Hoihoi, ik heb vanmorgen om 10 uur de laatste ovu test gedaan en die was gelijk met de teststrip (zie album!) Ik heb (gister)woensdagavond geklust/afgelopen maandag/afgelopen zondag en die wk ervoor om de dag geklust, is dit voldoende? Of kan/moet het vanavond ook nog?Mijn mannetje is nu naar voetbal en anders moet ik em nog aan zn jas trekken
je hebt zeker goed geklust! Je zou voor de zekerheid vandaag nog kunnen doen, maar het is denk ik wel voldoende. Ik had 2-2 een positest en heb op 31-1, 1-2 en 2-2 geklust. Zaad overleefd als het goed is minimaal 48 uur , lang genoeg dus
Ik ook, hoop het ook, gister niet meer geklust alhoewel hij donkerpaars was nog, maar mannetje was bekaf en we moesten vandaag weer vroeg werken dus helaas, hoop dat het genoeg is :S:S vandaag was het streepje bijna weg, dus ovulatie gehad op donderdag
Wil niet zeggen dat als gister je streepje bijna weg was dat je die dag ook je ei hebt gehad , na een positieve ovutest springt je ei na 24-48 uur, dus kan best zijn dat hij vandaag nog komt, of heb je hem gevoeld? Ze zeggen trouwens dat je ei in de herfst/winter s avonds springt, en in de overige jaargetijden s morgens
neej ik voel dat echt niet, ik heb de hele dag door trekkingen en steekjes zowiezo heb ik dat dagelijks altijd dus geen idee, ik zal em vanavond eens wakker houden dan...
Ik had dag 18,19,20 positieve ovutesten. We hebben iedere dag geklust plus de dag van de eisprong. En zie mijn banner. Dus ik zou de dag van de negatieve test ook klussen als het lukt tenminste!
gister ook niet meer geklust,mannetje was weer heel erg moe en moest vandaag vroeg werken dan zal t misschien deze maand niks worden?
idd, je hebt voldoende geklust, maar zoals ik al zei; het was meer voor je eigen gemoedsrust.. ik heb op 31-01 , 01-02, en 02,02 geklust en had op 02-02 een positieve ovulatietest.. mijn ei is waarschijnlijk op 03-02 geweest, heb die dag ook niet geklust.. ( baalde er best wel van, ik heb dan ook altijd meteen het gevoel van '' het zal wel niet gelukt zijn'') daarom ga ik de volgende keer ( hopelijk komt die niet ) ook op de dag van m'n ei, en een dag erna klussen.. als mijn mannetje dat nog volhoud, hij was nu al helemaal op hahaha. heb trouwens sinds mijn ei superpijnlijke liezen en bovenbenen, word er gek van.. heb jij dat ook? liefs Daantje
ja dat heb ik ook hele onrustige buik,mijn mannetje was ook helemaal op, maar we hebben de laatste 2 weken wat afgeklust vooral na mijn MK was ik bang dat ik geen ovulatie zou vinden maar toch wel.....en nu was ie idd op