heb ik nu goed geklust of vandaag nog een keer?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door booboo22, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hoihoi, ik heb vanmorgen om 10 uur de laatste ovu test gedaan en die was gelijk met de teststrip (zie album!)

Ik heb (gister)woensdagavond geklust/afgelopen maandag/afgelopen zondag en die wk ervoor om de dag geklust, is dit voldoende?

Of kan/moet het vanavond ook nog?Mijn mannetje is nu naar voetbal en anders moet ik em nog aan zn jas trekken;)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je hebt zeker goed geklust! Je zou voor de zekerheid vandaag nog kunnen doen, maar het is denk ik wel voldoende. Ik had 2-2 een positest en heb op 31-1, 1-2 en 2-2 geklust. Zaad overleefd als het goed is minimaal 48 uur , lang genoeg dus :)

3. gimena

gimena Niet meer actief

ik hoop dat we goed hebben geklust :D
    maja we zien het van zelf :D hehe
    xxx

4. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik ook, hoop het ook, gister niet meer geklust alhoewel hij donkerpaars was nog, maar mannetje was bekaf en we moesten vandaag weer vroeg werken dus helaas, hoop dat het genoeg is :S:S

vandaag was het streepje bijna weg, dus ovulatie gehad op donderdag

5. SeaShell

Wil niet zeggen dat als gister je streepje bijna weg was dat je die dag ook je ei hebt gehad ;), na een positieve ovutest springt je ei na 24-48 uur, dus kan best zijn dat hij vandaag nog komt, of heb je hem gevoeld? Ze zeggen trouwens dat je ei in de herfst/winter s avonds springt, en in de overige jaargetijden s morgens

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    neej ik voel dat echt niet, ik heb de hele dag door trekkingen en steekjes zowiezo heb ik dat dagelijks altijd dus geen idee, ik zal em vanavond eens wakker houden dan...

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik had dag 18,19,20 positieve ovutesten. We hebben iedere dag geklust plus de dag van de eisprong. En zie mijn banner. Dus ik zou de dag van de negatieve test ook klussen als het lukt tenminste!

8. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    gister ook niet meer geklust,mannetje was weer heel erg moe en moest vandaag vroeg werken:(:(:( dan zal t misschien deze maand niks worden?

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid je hebt goed geklust hoor! Geen zorgen!

10. SeaShell

idd, je hebt voldoende geklust,

maar zoals ik al zei;

het was meer voor je eigen gemoedsrust..

ik heb op 31-01 , 01-02, en 02,02 geklust
    en had op 02-02 een positieve ovulatietest.. mijn ei is waarschijnlijk op 03-02 geweest,

heb die dag ook niet geklust.. ( baalde er best wel van, ik heb dan ook altijd meteen het gevoel van '' het zal wel niet gelukt zijn'')

daarom ga ik de volgende keer ( hopelijk komt die niet ;) ) ook op de dag van m'n ei, en een dag erna klussen..

als mijn mannetje dat nog volhoud, hij was nu al helemaal op hahaha.

heb trouwens sinds mijn ei superpijnlijke liezen en bovenbenen, word er gek van.. heb jij dat ook?

liefs Daantje

11. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja dat heb ik ook hele onrustige buik,mijn mannetje was ook helemaal op, maar we hebben de laatste 2 weken wat afgeklust vooral na mijn MK was ik bang dat ik geen ovulatie zou vinden maar toch wel.....en nu was ie idd op

12. Niet meer actief

Gene zorgen maken dat trekkerige gevoel kan ook een wangerschapsteken zijn!

Deel Deze Pagina