kan ik bevrucht zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moedertjevj, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    hallo dames,

Ik heb net mijn menstruatie gehad, een dag of 3 en verlies nu enkel nog wat bruin, ik heb gisteren onveilige sex gehad zonder er eigelijk bij na te denken, nu is mijn vraag:

Kan ik bevrucht zijn? mijn menstruatiecyclus is heel onregelmatig, dus vraag ik me af of het kan.

Als ik zwanger zou zijn zou ik het helemaal niet erg vinden, hoor!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ben je aan de pil?

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Lijkt me sterk

4. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    nee, ben niet aan de pil, we hebben niets gebruikt!

5. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Wanneer heb je je menstruatie gehad? En wanneer heb je sex gehad?

6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik heb mijn menstruatie gekregen op zondag 22 december, het duurde een dag of 3, dan bruinverlies en gisteren onveilige sex gehad! cyclus is wel heel onregelmatig!

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Als je 22 dec voort laatst ongi bent geweest lijkt het me sterk dat je nu bevrucht bent. Want je ei komt pas 14 dagen na je ongi.

8. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi Christy,

Dat zou betekenen dat als je zwanger zou zijn, je eisprong op dag 5 (2 dagen na je menstruatie) van je cyclus zou hebben. ZO vroeg een eisprong komt volgens mij erg weinig voor. Als je een onregelmatige cyclus zou hebben, denk ik toch dat je eisprong later is. Ik denk niet dat je zwanger bent.

9. sinada

sinada Niet meer actief

4 dagen na je ongi hm zou kunnen als je een hele vroege eisprong hebt. Ik heb dat zelf namelijk ook. Dag 10 heb ik mijn eisprong dus dat zou betekenen dat de zaadjes een paar dagen moeten overleven. Het zou kunnen maar een kleine kans

10. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ik begin intussen steeds meer vreemde verhalen te horen wat betreft bevruchting... :( ;) ...dus waarom niet? Een combinatie van een vroege EIsprong en zaadjes die lang in je lijf overleven kan uitlopen op een bevruchting.
    Dus ja het kan (denk ik) maar de kans is klein.

11. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ja ik denk dat het ook wel kan aangezien sommige vrouwen achteraf als ze zwanger zijn kunnen uitrekenen wanneer ze bevrucht zijn.. en dan denken ze huh? maar toen was ik net ongesteld geweest..
    maar de kans is wel heeeel klein...
    dan zouden de zaadjes erg lang moeten overleven Of je eitje zou erg vroeg moeten komen...

12. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Precies Ghita! Ik ben vorige week zo'n 'verhaal' in de Bijenkorf tegengekomen :D Een kennis van me die idd onveilige sex had (want ze pas ongesteld geweest dus dacht ze dat ze niet zwanger kon raken) en nu dus 24 weken zwanger is (en er gelukkig heel gelukkig mee is :D ).
    Idd een combinatie van vroeg EItje en superzaad dat lang zijn geduld heeft weten te bewaren om zijn slag te kunnen slaan.

;)

13. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ja, dat kan, maar de kans is niet zo groot.

Deel Deze Pagina