Innestelingsbloed: wat, hoe, ... ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lotteke82, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Dames

wat moet ik me voorstellen bij innestelingsbloed?
    Hoe is dit bij jullie ? Ik lees bij mensen dat het bruin is (oud bloed), bij andere lees ik dat het roze/rood is.
    Hoe moet ik het me voorstellen ? Slijm, lopend,...
    Hoelang duurt dit ?
    Is het veel, weinig? lijkt het op menstruatie...
    etc etc :)

Misschien een jakkie-vraag, maar het zou me wel wat verder helpen.
    (en misschien nog andere dames)
    :eek:)

Bedankt !

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Geen idee.. Ik zat net te denken of je ook andere symptomen van een innesteling hebt, zoals bv vreselijk misselijk (enkel op dag van innesteling)? Misschien dat iemand daar ook een antwoord op weet.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.414
    36.276
    113
    Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en heb beide keren helemaal niks van de innesteling gemerkt. Geen bloed, geen klachtjes, niks.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een innestelingsbloeding is iets wat niet vaak voorkomt, meer uitzondering dan regel. Van je innesteling hoef je niks te voelen en bloedverlies hoef je dus ook niet te hebben. Tussentijdse bloedingen zijn meestal ergens anders aan te wijten, bijvoorbeeld schommelende hormoonwaardes die nog niet op regel zijn.

5. wonderen

wonderen Lid

26 dec 2008
    95
    0
    0
    ik ben nu voor de tweede keer zwanger \:D/
    en heb nog nooit iets gemerkt van een innesteling

6. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    kan je als je een innesteling heb ook steekjes hebben in de onderbuik?

7. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Ik heb geen bloed gezien bij de innetstelling, ja een klein drupppeltje bloed.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik had op de dag van de innesteling een temperatuurdip. Verder niets gemerkt.

9. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Innestelingsbloed kan dus ook rood zijn ?
    Hoeft niet bruin te zijn?
    Kan dit ook meerdere dagen duren ?

Maar zo te zien, komt dit dus heel weinig voor...

10. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik ben nu ook voor de tweede keer zwanger en bij beide heb ik ook niks gemerkt van een innesteling..
    wel had is af en toe menstruatiekrampen waardoor ik dacht dat ik mijn menstruatie zou gaan krijgen...

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een innestelingsbloeding duurt geen dagen achter elkaar, volgens mij blijft dat bij een paar drupjes. Het kan zowel bruin als helderrood zijn.

Ik denk dat je bloedverlies eerder ergens anders aan te wijten is. Sommigen hebben tussen de eisprong en menstruatie tussentijdse bloedingen, wat veroorzaakt kan worden door een lage progesteronwaarde. Rond je eisprong kun je ook wat bloedverlies hebben. Vlak voor je NOD kan het een aankondiging van je menstruatie zijn. Dus het hoeft niks met een innesteling te maken hebben. Overigens kun je alleen van een innestelingsbloeding spreken, als je ook daadwerkelijk zwanger bent daarna. Anders is er geen innesteling geweest! ;)

12. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hehe
    klopt ja.
    Ik heb nu 2 dagen mijn regels gehad. Maar vreselijk minimaal. Ben vreselijk emotioneel, pijnlijke borsten... Misschien hoopte ik op innestelingsbloed ipv ongesteld te zijn.
    Kweet het niet...
    Tis allemaal zo lastig vind ik... :(
    Ik ben er waarschijnlijk allemaal te veel mee bezig, maar is dat niet bij iedere vrouw ?
    Pfff... het tempen, de ovulatietesten, op elk signaal letten.... Kheb een lastige avond :)

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik verloor een week voor mijn nod gedurende 1,5 dag roodbruin bloed (gatver...). Ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar achteraf bleek het dus innestelbloed te zijn.
    Het was niet zo heftig als een menstruatie, een inlegkruisje was genoeg.

Deel Deze Pagina