Dames wat moet ik me voorstellen bij innestelingsbloed? Hoe is dit bij jullie ? Ik lees bij mensen dat het bruin is (oud bloed), bij andere lees ik dat het roze/rood is. Hoe moet ik het me voorstellen ? Slijm, lopend,... Hoelang duurt dit ? Is het veel, weinig? lijkt het op menstruatie... etc etc Misschien een jakkie-vraag, maar het zou me wel wat verder helpen. (en misschien nog andere dames) ) Bedankt !
Geen idee.. Ik zat net te denken of je ook andere symptomen van een innesteling hebt, zoals bv vreselijk misselijk (enkel op dag van innesteling)? Misschien dat iemand daar ook een antwoord op weet.
Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en heb beide keren helemaal niks van de innesteling gemerkt. Geen bloed, geen klachtjes, niks.
Een innestelingsbloeding is iets wat niet vaak voorkomt, meer uitzondering dan regel. Van je innesteling hoef je niks te voelen en bloedverlies hoef je dus ook niet te hebben. Tussentijdse bloedingen zijn meestal ergens anders aan te wijten, bijvoorbeeld schommelende hormoonwaardes die nog niet op regel zijn.
Innestelingsbloed kan dus ook rood zijn ? Hoeft niet bruin te zijn? Kan dit ook meerdere dagen duren ? Maar zo te zien, komt dit dus heel weinig voor...
ik ben nu ook voor de tweede keer zwanger en bij beide heb ik ook niks gemerkt van een innesteling.. wel had is af en toe menstruatiekrampen waardoor ik dacht dat ik mijn menstruatie zou gaan krijgen...
Een innestelingsbloeding duurt geen dagen achter elkaar, volgens mij blijft dat bij een paar drupjes. Het kan zowel bruin als helderrood zijn. Ik denk dat je bloedverlies eerder ergens anders aan te wijten is. Sommigen hebben tussen de eisprong en menstruatie tussentijdse bloedingen, wat veroorzaakt kan worden door een lage progesteronwaarde. Rond je eisprong kun je ook wat bloedverlies hebben. Vlak voor je NOD kan het een aankondiging van je menstruatie zijn. Dus het hoeft niks met een innesteling te maken hebben. Overigens kun je alleen van een innestelingsbloeding spreken, als je ook daadwerkelijk zwanger bent daarna. Anders is er geen innesteling geweest!
Hehe klopt ja. Ik heb nu 2 dagen mijn regels gehad. Maar vreselijk minimaal. Ben vreselijk emotioneel, pijnlijke borsten... Misschien hoopte ik op innestelingsbloed ipv ongesteld te zijn. Kweet het niet... Tis allemaal zo lastig vind ik... Ik ben er waarschijnlijk allemaal te veel mee bezig, maar is dat niet bij iedere vrouw ? Pfff... het tempen, de ovulatietesten, op elk signaal letten.... Kheb een lastige avond
Ik verloor een week voor mijn nod gedurende 1,5 dag roodbruin bloed (gatver...). Ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar achteraf bleek het dus innestelbloed te zijn. Het was niet zo heftig als een menstruatie, een inlegkruisje was genoeg.