kan ik da zien

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hudayfah, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hudayfah

    hudayfah Lid

    16 aug 2005
    5
    0
    0
    psyg kliniek in brussel
    bruxelles
    ja sorry hoor maar kom er nie uit en hoop da jullie een antwoord hebben voor me

    kun je iets zien aan je geslacht of dat je eventueel zwanger bent

    ik bedoel als je da goed bekijkt dan lijkt het net of de baarmoeder hals zichtbaar is ?? of ben ik gek aan het worden

    ik bedoel kun je zien of je eventueel zwanger ben na de zogenaamde innesteling :rolleyes:
     
  2. hudayfah

    hudayfah Lid

    16 aug 2005
    5
    0
    0
    psyg kliniek in brussel
    bruxelles
    niemand die een antwoord voor me heeft :(: :cry:
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee je kunt niet zien aan je "geslacht" zien dat je zwanger bent.

    Je baarmoederhals kun je niet zien. Die zit in je buik.

    groetjes
    natasja
     
  4. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    he hoi, het is mogelijk dat je baarmoederhals zichtbaar is. dat verschilt per vrouw. bij de een ligt de baarmoederhals dieper als bij de ander. maar ik weet niet of deze beter zichtbaar wordt als je zwanger bent... misschien dat iemand anders daar ervaring mee heeft??
    groetjes,
     
  5. hudayfah

    hudayfah Lid

    16 aug 2005
    5
    0
    0
    psyg kliniek in brussel
    bruxelles
    oeps natasja dank je

    wat ik ook bedoel is eigenlij bij mn geslacht zie ik iets kleins rond en licht roze vleesachtig iets en verklaar me voor dom maar ik weet echt niet wat dat is ik heb ook een prob slijm en die blijft op de zelfde plaats

    bet of het een ander gat dicht houdt wat kan dat betekenen
     
  6. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    he natasja, volgens mij kan je de baarmoeder mond bij sommige vrouwen wel zien hoor. Wat ik dan opgestoken heb van mijn verpleegkundige opleiding he.
    maar als je het volgens jou niet kan zien, dan heb ik een probleempje want mijn baarmoedermond zit ook niet diep. ik kan hem voelen (sorry voor het onsmakelijke verhaal)
    groetjes,
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je baarmoederhals kan je volgens mij echt niet zien hoor, alleen als je een verzakking hebt. Ja voelen snap ik maar toch niet zien??

    Ik zit me ook helemaal een voorstelling te maken, hoe je dat dan kan zien?
     
  8. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    gatver he, nou ga ik me helemaal zorgen maken. ik kan hem voelen helemaal achterin de vagina (SORRY... :oops: :oops: )
     
  9. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    bij ZIEN kan ik me ook niet echt een voorstelling maken... Sorry voor de verwarring... Daar zit de baarboeder bij een normale anatomie te hoog voor naar mijn idee...
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  11. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ik weet het ook niet. misschien dat ie bij haar wat lager staat en als ze het een en ander aan de kant doet dat ze hem ziet liggen...
    maar ik heb ff gelezen op internet en het is normaal dat je de baarmoeder kan voelen! Dat is al weer een opluchting...
    kus
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja dat is ook helemaal normaal hoor! No worries!

    Ik denk dat ze wat anders ziet, Misschien de binnenwant van de vagina. Die is ook roze. Die kun je wel gewoon zien.

    groetjes
     
  13. Niet meer actief

    Wat ik wel weet is dat je baarmoedermond tijdens een zwangerschap harder aanvoelt dan normaal. Normaal voelt 'ie zacht aan net als de vaginawand. Maar tijdens de zwangerschap kun je echt een hard "bolletje" voelen.
     
  14. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    nee dat kan je zelf niet zien je baarmoederhals ligt veel te diep en zet zelfs pas na een paar maanden uit
     

Deel Deze Pagina